يکشنبه ۷ تير ۱۴۰۵
اجتماعی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان خبر داد:

مهار آتش‌سوزی در انبار مرکزی بیمارستان شهدای عشایر

مهار آتش‌سوزی در انبار مرکزی بیمارستان شهدای عشایر
ندای لرستان - مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: در پی وقوع آتش‌سوزی در انبار مرکزی بیمارستان شهدای عشایر، نیروهای آتش‌نشانی و امداد و نجات بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و عملیات اطفای حریق همچنان در حال انجام است.
  بزرگنمايي:

ندای لرستان - مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: در پی وقوع آتش‌سوزی در انبار مرکزی بیمارستان شهدای عشایر، نیروهای آتش‌نشانی و امداد و نجات بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و عملیات اطفای حریق همچنان در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، مهدی پازوکی افزود: این حادثه تاکنون هیچ‌گونه تلفات جانی در پی نداشته است.
وی ادامه‌داد: با اعلام وقوع حریق در انبار مرکزی بیمارستان شهدای عشایر، تیم‌های اطفای حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند و عملیات مهار آتش را آغاز کردند.
وی تصریح کرد: نیروهای امدادی در حال کنترل و خاموش کردن حریق هستند و اقدامات لازم برای جلوگیری از گسترش آتش به سایر بخش‌های مجموعه در حال انجام است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: این حادثه تاکنون تلفات جانی نداشته و اطلاعات تکمیلی درباره علت وقوع آتش‌سوزی و میزان خسارات احتمالی پس از بررسی‌های بیشتر اطلاع‌رسانی خواهد شد
پازوکی افزود: بر اساس گزارش‌های اولیه، نیروهای امدادی در حال کنترل و خاموش کردن حریق هستند و اقدامات لازم برای جلوگیری از گسترش آتش به سایر بخش‌های مجموعه در حال انجام است.
وی ادامه‌داد: اطلاعات تکمیلی از طریق کانال روابط عمومی استانداری اطلاع رسانی خواهد شد.


نظرات شما