ندای لرستان - خرمآباد - مدیر روابطعمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از وقوع آتشسوزی در انبار دارو بیمارستان «شهدای عشایر» خرمآباد خبر داد.
شیرزاد در گفتوگو با خبرنگار مهر با اشاره به وقوع آتشسوزی در انبار دارو بیمارستان شهدای عشایر خرمآباد، اظهار داشت: علت این آتشسوزی در حال بررسی است.
وی با تأکید بر اینکه جزئیات این آتشسوزی در حال بررسی است که بهزودی اطلاعرسانی میشود، تأکید کرد: این انبار دارو از ساختمان بیمارستان جدا است و مشکل خاصی متوجه بیماران و کادر درمان این بیمارستان نیست.