ندای لرستان - ایسنا / معاون قضایی، منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل لرستان گفت: با وجود شرایط ناشی از جنگ تحمیلی اخیر و تهدیدات دشمن آمریکایی ـ صهیونیستی، روند خدمترسانی در دستگاه قضایی استان بدون هیچگونه وقفهای ادامه یافت.
حمید بوالحسنی اظهار کرد: امسال هفته قوه قضاییه در شرایطی برگزار میشود که یاد و خاطره شهدای دستگاه قضایی، بهویژه شهیدان این مجموعه، بیش از گذشته در ذهن همکاران زنده است. همچنین تقارن این هفته با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش، حال و هوای ویژهای به برنامههای امسال بخشیده است.
وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی کشور و استان لرستان نیز از تبعات جنگ تحمیلی اخیر که از سوی دشمن آمریکایی ـ صهیونیستی بر ملت ایران تحمیل شد، مصون نماند و برخی ساختمانهای قضایی بهصورت مستقیم یا غیرمستقیم آسیب دیدند، اما با این وجود ارائه خدمات قضایی به مردم حتی برای لحظهای متوقف نشد.
معاون قضایی، منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل لرستان تصریح کرد: در تمام حوزههای قضایی استان، کشیکهای ویژه برقرار بود و همکاران قضایی و اداری با حضور مستمر در محل کار، وظایف خود را انجام دادند. با توجه به اینکه دادگستریها محل مراجعه و تردد گسترده مردم هستند، نگرانیهایی از بابت تهدیدات احتمالی وجود داشت، اما کارکنان دستگاه قضایی با احساس مسئولیت در صحنه حضور یافتند.
بوالحسنی ادامه داد: در برخی مناطق کشور، ساختمان دادگستری مورد اصابت قرار گرفت، اما این مسائل خللی در ارائه خدمات ایجاد نکرد و همکاران ما با حضور ۳۰ تا ۵۰ درصدی در محل کار، در کنار مردم به انجام وظایف خود پرداختند.
وی بیان کرد: همکاران دستگاه قضایی علاوه بر انجام وظایف اداری، در تجمعات مردمی شبانه نیز حضور فعال داشته و در قالب سخنرانی، پاسخگویی و ارائه خدمات به مردم ایفای نقش میکنند.
بازار ![]()