يکشنبه ۷ تير ۱۴۰۵
اجتماعی

آتش‌سوزی در بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد؛ انبار مرکزی سوخت

آتش‌سوزی در بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد؛ انبار مرکزی سوخت
ندای لرستان - تسنیم / انبار مرکزی بیمارستان شهدای عشایر دچار آتش‌سوزی شد. دود غلیظی که از بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد برخاست، دقایقی بعد خودروهای آتش‌نشانی، نیروهای امداد ...
  بزرگنمايي:

ندای لرستان - تسنیم / انبار مرکزی بیمارستان شهدای عشایر دچار آتش‌سوزی شد.
دود غلیظی که از بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد برخاست، دقایقی بعد خودروهای آتش‌نشانی، نیروهای امداد و مدیریت بحران را به یکی از مهم‌ترین مراکز درمانی لرستان کشاند.
آتش در بخشی از انبار مرکزی بیمارستان شعله‌ور شد و همزمان، عملیات گسترده برای مهار حریق، جلوگیری از سرایت آتش به سایر بخش‌های مجموعه و حفظ ایمنی بیماران، کادر درمان و مراجعان آغاز شد.
عملیات اطفای حریق از همان دقایق نخست با حضور نیروهای آتش‌نشانی و امدادی آغاز شده و همزمان اقدامات لازم برای ایمن‌سازی محل و جلوگیری از گسترش آتش در دستور کار قرار گرفته‌است.
به‌گفته مهدی پازوکی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان، تاکنون آتش‌سوزی هیچ‌گونه تلفات جانی در پی نداشته و گزارشی از آسیب به بیماران، همراهان یا کارکنان بیمارستان اعلام نشده‌است.
در حالی‌که نیروهای عملیاتی همچنان در حال لکه‌گیری و اطمینان از خاموش شدن کامل کانون‌های احتمالی آتش هستند، بررسی علت وقوع این حادثه نیز آغاز شده‌است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان تأکید دارد هر گونه اظهار نظر درباره منشأ حریق یا میزان خسارت، به پایان عملیات اطفا و ارزیابی کارشناسان موکول خواهد شد.


نظرات شما