شنبه ۶ تير ۱۴۰۵
سیاسی

مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان دورود معرفی شد

مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان دورود معرفی شد
ندای لرستان - دورود - «لیلا بیات» به‌عنوان مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان دورود معرفی شد.
  بزرگنمايي:

ندای لرستان - دورود - «لیلا بیات» به‌عنوان مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان دورود معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی «جلال‌الدین امیری»، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، «لیلا بیات» به‌عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان دورود منصوب شد.
«لیلا بیات» دارای مدرک کارشناسی‌ارشد مدیریت خدمات بهداشتی درمانی و دانشجوی دکترا و دارای سوابق مدیریتی و اجرایی در حوزه سلامت از جمله رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌های دورود و ازنا، رئیس بیمارستان هفت‌تیر دورود، رئیس بیمارستان شهید ولیان الیگودرز و رئیس دانشکده سلامت شهرستان دورود بوده و انتظار می‌رود با اتکا به تجربیات خود، زمینه ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی در این شهرستان را فراهم سازد.
پیش‌ازاین، «سمیه پولادوند» مسئولیت شبکه بهداشت و درمان شهرستان دورود را بر عهده داشت.


نظرات شما