جمعه ۵ تير ۱۴۰۵
سیاسی

فردا شنبه فعالیت ادارات لرستان با ۲ ساعت تأخیر خواهد بود

فردا شنبه فعالیت ادارات لرستان با ۲ ساعت تأخیر خواهد بود
ندای لرستان - خرم‌آباد - معاون استاندار لرستان از آغاز فعالیت ادارات این استان با دو ساعت تأخیر طی فردا شنبه در حمایت از تیم ملی ایران خبر داد.
  بزرگنمايي:

ندای لرستان - خرم‌آباد - معاون استاندار لرستان از آغاز فعالیت ادارات این استان با دو ساعت تأخیر طی فردا شنبه در حمایت از تیم ملی ایران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید کشکولی در سخنانی، اظهار داشت: باتوجه‌به دیدار مهم تیم ملی فوتبال ایران مقابل مصر از ساعت ۶:۳۰ صبح روز شنبه، در راستای همراهی عمومی و تقویت موج حمایت از تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران، زمان آغاز به کار ادارات استان به‌صورت شناور و از ساعت ۹ صبح خواهد بود.
وی تصریح کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان، امدادی و مراکز دارای نوبت‌کاری یا شیفتی از این تصمیم مستثنا بوده و مطابق روال معمول به فعالیت خود ادامه خواهند داد.


نظرات شما