ندای لرستان - خرمآباد - مدیرعامل جمعیت هلالاحمر لرستان از مرگ یک گردشگر در پی ریزش «تونل برفی» شهرستان ازنا خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا علیمحمدی در سخنانی، اظهار داشت: در پی ریزش «تونل برفی» در منطقه «کمندان»، نجاتگران هلالاحمر پس از اعزام به محل حادثه، پیکر فرد جانباخته را به روستا منتقل و به نیروهای انتظامی تحویل داده سد.
وی گفت: همچنین یکی از افراد که دچار شوک شده بود را نیز برای ادامه درمان تحویل اورژانس دادند.