پنجشنبه ۴ تير ۱۴۰۵
اقتصادی

بازگشت واحد ۱۶۵ مگاواتی نیروگاه خلیج فارس هرمزگان به مدار تولید

بازگشت واحد ۱۶۵ مگاواتی نیروگاه خلیج فارس هرمزگان به مدار تولید
ندای لرستان - تجارت نیوز / وزارت نیرو اعلام کرد: یکی از پیشرفته‌ترین واحدهای مولد برق کشور در نیروگاه گازی خلیج فارس هرمزگان، پس از عملیات جامع تعمیراتی توسط شرکت تعمیرات ...
  بزرگنمايي:

ندای لرستان - تجارت نیوز / وزارت نیرو اعلام کرد: یکی از پیشرفته‌ترین واحدهای مولد برق کشور در نیروگاه گازی خلیج فارس هرمزگان، پس از عملیات جامع تعمیراتی توسط شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران، بار دیگر با ظرفیت ۱۶۵ مگاوات به مدار تولید بازگشت.
این عملیات پیچیده، با ثبت بیش از هفت هزار نفر ساعت کار تعمیراتی و اجرای حدود چهار هزار و ۵۰۰ فعالیت تخصصی در شرایط سخت وطاقت فرسای جنوب کشور به ثمر رسید.


نظرات شما