ندای لرستان - تیم کشتی آزاد لرستان در جام بینالمللی تختی موفق به کسب دو نشان نقره شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان ، تیم کشتی آزاد لرستان در جام بینالمللی تختی موفق به کسب دو نشان نقره شد.
در این رقابتها که به میزبانی کرمان برگزار شد، «علیرضا سرلک» در وزن ۵۷ کیلوگرم و «مرتضی قیاسی» در وزن ۷۰ کیلوگرم موفق به کسب دو نشان نقره برای لرستان شدند.
دیگر نمایندگان لرستان در این تورنمنت در وزن ۶۵ کیلوگرم «ابوالفضل کوشکی» و «وحید یوسفوند» در وزن ۹۷ کیلوگرم بودند که با شکست مقابل حریفان نتوانستند به مدال برسند.
هدایت تیم کشتی لرستان در این مسابقات بر عهده «مصطفی قیاسی» قهرمان سابق جهان و آسیا بود.