سه شنبه ۲ تير ۱۴۰۵
اجتماعی

معاون اقتصادی استاندار لرستان:

کارخانه تولید اسید فسفریک خوراکی از پیشرفت مطلوبی برخوردار است

کارخانه تولید اسید فسفریک خوراکی از پیشرفت مطلوبی برخوردار است
ندای لرستان - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان گفت: کارخانه تولید اسید فسفریک خوراکی در محل منطقه ویژه اقتصادی خرم‌آباد از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردار است.
  بزرگنمايي:

ندای لرستان - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان گفت: کارخانه تولید اسید فسفریک خوراکی در محل منطقه ویژه اقتصادی خرم‌آباد از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردار است.

به گزارش روابط‌عمومی استانداری لرستان، امید امیدی شاه آباد اظهارداشت: حجم سرمایه‌گذاری این پروژه ۵همت است و زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر را فراهم می‌کند.
وی ادامه‌داد: این کارخانه هم‌اکنون در مرحله نصب تجهیزات قرار دارد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان بیان کرد: سهم سرمایه‌گذاری خارجی این پروژه ۴۶ میلیون دلار می‌باشد که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی خرم‌آباد، فعالیت خواهد کرد. 
امیدی گفت: حمایت از بخش خصوصی جهت ایجاد اشتغال به‌عنوان یکی از راهکارهای بهبود معیشت مردم در دستور کار مجموعه مدیریتی استان قرار گرفته و در این مسیر حرکت می‌شود.


نظرات شما