ندای لرستان - استاندار لرستان گفت: برای تکمیل سد عالیمحمود الیگودرز 600میلیارد تومان نیاز است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛سید سعید شاهرخی در بازدید از سد عالی محمود الیگودرز گفت: این سد با بیش از 34 درصد پیشرفت در حال ساخت است و برای تکمیل آن 600 میلیارد تومان اعتبار نیاز است .
استاندار لرستان با بیان اینکه در سفر رئیسجمهور به استان، 300 میلیارد تومان اعتبار به این طرح اختصاص یافته،افزود: برنامه آبگیری این سد برای سال 1407 برنامهریزی شده که در صورت تأمین اعتبار ، امکان بهرهبرداری از این سد در سال 1406 وجود دارد.
شاهرخی گفت: حجم مخزن سد عالی محمود دو میلیون و 880هزار مترمکعب و شبکه پایین دست سد هم 700هکتار است.
وی بیان کرد: در صورت تخصیص اعتبار برای سد عالیمحمود الیگودرز،امکان بهره بهرداری این طرح در سال 1406 وجود دارد.