ندای لرستان

آخرين مطالب

میزان فروش موسیر کوهی تازه در لرستان چقدر است؟ مقالات

میزان فروش موسیر کوهی تازه در لرستان چقدر است؟
  بزرگنمايي:

ندای لرستان - هر زمان صحبت از پودر سیر و موسیر کوهی می شود شما یاد استفاده از این گیاه دارویی در انواع ماستها و ترشیها خواهید افتاد. در واقع طعم بسیار خوب و جالبی که موسیر در ماست ایجاد می نماید بسیار بی نظیر است و طعمی خوش ذائقه و خوش پسند ایجاد می کند. همچنین از دیگر استفاده هایی که می توان برای گیاه موسیر به عنوان یک گیاه پرخاصیت و پرکاربرد برای بدن انسان متصور بود این است که به عنوان ادویه مورد استفاده زیادی در اکثر غذاها قرار می گیرد.
در واقع گیاه دارویی موسیر دارای خواص بسیار زیاد و املاح معدنی و مواد و کانیهای مفید و ویتامینهای ضروری زیادی می باشد فروش موسیر کوهی به صورت آنلاین انجام می شود که اگر بخواهیم به گوشه‌ای از آنها اشاره کنیم می توانیم به وجود ویتامینهای نظیر ویتامین گروه ث و نیز وجود روی و پتاسیم و نیز گوگرد و همچنین منیزیم در آن اشاره کرد که همین پتاسیم موچود در موسیر برای پوست و مو بسیار مفید بوده و باعث می شود پیری در پوست ومو دیرتر اتفاق بیفتد و از این نظر بسیار کاربرد دارد در واقع علت تفاوت خاصیتهای موسیر کوهی با موسیر معمولی در این است که موسیر کوهی معمولاً در نواحی سردسیر و در کوهستانهای شهرهای سرد سیر پرورش داده می شود و به صورت خودرو می روید اما موسیر معمولی در نواحی گرمسیری که خاستگاه آن نیز غرب آسیا می باشد پرورش می یابد به همین دلیل درخواص خود اختلافهای بسیار زیادی دارند و موسیر کوهی دارای خواص بسیار زیادی می باشد.
موسیر کوهی تازه با توجه به خواص بسیار زیادی که موسیر کوهی دارد و تفاوتهای آن با موسیر معمولی می شود این محصول را به شکل تازه و رسیده برداشت و میل کنید تا از خواص بی نظیر آن کاسته نشده و همچنین طعم و عطر بهتری را از این محصول با ارزش و با کیفیت دریافت نمایید.
این گیاه به نوعی نزدیک ترین گیاه خوراکی به خانواده سیر خشک بوده و به نوعی به دلیل ترکیبات معدنی بسیار زیاد و بی نظیری که دارد و همچنین خواص ضد عفونی کننده بسیار بالا به عنوان یک چاشنی و مکمل ضد ویروسی در غذاها و نوشیدنیها مانند ماست و دوغ مورد استفاده قرار می گیرد تا و علاوه بر عطر و طعم بسیار مطبوعی که به غذا می دهد سبب ضد عفونی کردن آن غذا نیز می شود.

ندای لرستان

از جمله گیاهان پرطرفدار موسیر کوهی تازه می باشد این گیاه مقوی و با ارزش دارای ترکیبات معدنی بسیار غنی مانند پروتئین، کلسیم، آهن، روی، منگنز، ویتامین سی و غیره می باشد که مجموعه این ویژگیها در کنار خواص ضد سرطانی و ضد ویروسی که دارد سبب شده تا در مصارف بسیار متعددی مورد استفاده قرار گیرد و از آن به عنوان یک چاشنی بسیار با ارزش یاد شود.
این گیاه به دلیل خواص آنتی اکسیدانی بالایی که دارد سبب آزاد سازی رادیکالهای بدن شده و از طریق به حرکت درآوردن گلبولهای قرمز خون و ایجاد گردش خون بسیار بالا سبب می شود تا سطح قند خون بدن انسان کاهش یابد و همچنین سبب کاهش احتمال ابتلای فرد به بیماریهایی دیابتی می شود و هم برای درمان بیماری دیابت و هم برای جلوگیری از رخ دادن آن بسیار موثر می باشد.
موسیر کوهی لرستان یکی از استانهایی که کاملاً در این استان فعال هست استان لرستان که توانسته عالی عملکرد داشته باشد لذا استان لرستان با توجه به جاذبه های توریستی و فوق العاده ای که دارد معمولاً عالی عملکرد داشته است و دیده شده که این استان در مجاورت استان کرمانشاه و به نوعی اقوام اصلی ایرانیان قدیم بوده اند که هنوز آثار به جا مانده از آن در عرصه عموم قرار دارد از ایلهای فوق العاده عالی که در کشور وجود دارد ایل بزرگ بختیاری است که این ایل بزرگ جزو عشایر ما محسوب می‌شوند که ییلاق و قشلاق می‌کنند.

ندای لرستان

در خصوص قیمت موسیر کوهی لرستان و هم چنین موارد نظیر ان باید به این نکته توجه داشته باشیم که متاسفانه با روند صعودی دلار و هم چنین تورم فوق العاده زیادی که در کشور هست این مورد نیز از موارد دیگر مستثنی نبوده و دیده ایم که دستخوش گرانی و تورم شده است.
با توجه به این موارد باید بگویم که تکیه و محوریت اصلی استان زنجان و لرستان در حوزه های صنایع دستی است که در این مورد بسیار خوب عمل کرده است اما در رندوم استانهای که در حوزه صنایع دستی بسیار عالی هستند در کشور استان زنجان رتبه دوم را دارد و رتبه اول از آن استان اصفهان است.

لینک کوتاه:
https://www.nedayelorestan.ir/Fa/News/256139/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

فرمانده‌ای که روح نبرد را در کرانه‌ باختری دمید

کندوی پول ساز | چطور محصولی مثل عسل را صادر کنیم؟

علت گرانی شدید قیمت پیاز

کاهش منابع آب زیرزمینی و آبدهی رودخانه‌های لرستان

دره خزینه، یکی از دره‌های زیبا و شگفت‌انگیز لرستان+فیلم

اتصال 232 روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت

فضای سبز بروجرد با پساب آبیاری می‌شود

جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی

مناسبت روز/ جمعه، 7 اردیبهشت‌ماه

دیگر خط لوله صلح بی‌معناست

بودجه شفاف و مجلس رأس امور

پالس‌های چراغ خاموش آمریکا

خطر از بین رفتن بینایی یک بازداشتی

سرنوشت دلارهای نفتی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس

تعطیلی پنج‌شنبه یا شنبه؛ در این یک فقره حق با بهروز افخمی بود!

آقای ذوالنوری ممنون

پیانو هم قیمت یک آپارتمان شد

سیگنال مثبت به بورس تهران

تولید 5.5تن گندم آبی در هر هکتار از مزارع لرستان

شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم

طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان احداث می شود

پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد

تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود

استفاده از برنامه‌های نامزدهای انتخابات در کمیسیون‌های تخصصی

استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد

خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی

برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد

آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان

یکپارچه سازی اراضی لرستان ضروری است

232 روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند

ثبت اختراع کاربردی دانشجوی دانشگاه لرستان

راه‌اندازی شبکه ملی روستا در صدا و سیما

ماجرای قتل هولناک پدر به دست دختر جوانش

محاکمه یک پرستار قلابی به جرم قتل زن مسن

عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند

نمایندگانی که از رئیسی دعوت کردند باید در برابر ناکارآمدی دولتش پاسخگو باشند

جبهه پایداری معامله‌گر است

اسراییل‌ ضربه راهبردی خورده است

دردسر تیک‌تاک

ائتلاف غرب علیه نفت روسی

اتفاق جدید در بازار مسکن؛ خریداران مسکن و مستاجران منتظر تغییر باشند

واکنش همتی به سخنان قالیباف؛ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

سرقت عجیب سهمیه بنزین؛ مواظب کارت سوخت خود باشید!

تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است

اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد

آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد

برگزاری جشنواره مردمی وعده صادق در کوهدشت

طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می‌شود

نجات روسیه با اقتصاد موازی

گل‌درشت‌گویی ماورایی سریال ده‌نمکی