ندای لرستان

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

ندای لرستان - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.nedayelorestan.ir/Fa/News/948413/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آمادگی شرکت بیمه دی برای پرداخت خسارت به بیمه گزاران بندر شهید رجایی/ بررسی و پرداخت خسارت در کمتر از 48 ساعت

سرمقاله همشهری/ نمی‌دانند چرا و چگونه؟

سرمقاله جام جم/ منافع ملی، خط قرمز است

خداحافظی ایران خودرو با فرانسوی ها؛ ایکاپ منحل شده است؟

ابطال کارت سوخت خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث از ابتدای خرداد

پول‌های بلوکه‌شده ایران چقدر است؟

قیمت گوشی سقوط کرد

راهپیمایی جمعه خشم در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در لرستان

دیدار صمیمی رئیس سازمان محیط‌زیست کشور با پرسنل محیط‌زیست لرستان

کانال اروپایی مذاکرات هسته‌ای؟

سرمقاله کیهان/ به‌جای گنده‌گویی بدهی خود را تسویه کنید!

سکوت سنگین در بازار خودرو؛ قیمت‌ها در سراشیبی

لزوم برنامه‌ریزی جامع برای حفاظت از سرمایه‌های طبیعی لرستان

شینا انصاری: صندوق منطقه‌ای برای حل مشکل ریزگردها تشکیل می‌شود

نگرانی از پدیده زوال بلوط طی فصل بهار و تابستان در جنگل‌های لرستان

نامگذاری معابر به نام شهدا، راهی برای ترویج فرهنگ ایثار

تاکید مدیر کل بنیاد مازندران بر ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت

بازدید رایگان از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی برای معلمان و استادان

سرمقاله آرمان ملی/ بازخوانی معادله ایران و آمریکا

جلوگیری از تحمیل تورم با انحلال بانک‌های غیرقابل اصلاح

بی‌بی‌سی: ترامپ اقتصاد و جامعه آمریکا را به‌هم ریخت

سرمقاله اعتماد/ سلول‌های خودسر

وضعیت عجیب قیمت شکر؛ تحولات بازار کالاهای اساسی

لرستان، گنجینه ژنتیکی ایران در سایه چالش‌های زیست‌محیطی

تدوین برنامه 5 ساله برای کاهش بیکاری در لرستان

رئیس سازمان محیط‌زیست: با پدیده تغییر اقلیم در کشور مواجه هستیم

رویکرد برنامه‌محور برای کاهش بیکاری در لرستان

لرستان، در دهمین روز آلودگی

استاندار لرستان: شایستگان در رأس مسئولیت‌ها قرار می‌گیرند

توسعه لرستان با تکمیل 107پروژه پیشران شتاب می‌گیرد

شریعتمداری: مکانیسم ماشه تفنگ بی‌فشنگ است، فریب نخورید!

سرمقاله هم میهن/ چند پرسش درباره یک پرونده

سرمقاله سازندگی/ مذاکره با اروپایی‌ها

شوک واقعی بر دلار با خروج آمریکا از صندوق بین‌المللی پول

سرمقاله دنیای اقتصاد/ «طرحی نو» لازم است

سرمقاله خراسان/ هدف از زیارت امام(علیه‌السلام)

عملکرد 100 روزه ترامپ چشم‌انداز تجاری جهانی را تغییر داد

اظهارات مهم وزیر کار؛ از حذف یارانه‌ها تا توزیع کالابرگ

هزار لبخند در دستان یک زوج؛ قصه‌ای بی‌پایان از مهربانی

خطای خانم وزیر

اطلاعات: محموله خطرناک را چه کسی به بندر آورد؟

بازخوانی تاریخی مهم ترین فجایع رخ داده در بنادر دنیا

روایتی از پشت پرده حمله عراقچی به دولت بایدن و نتانیاهو

چرا اسرائیل از عادی شدن روابط ایران و آمریکا نگران است؟

ایرلاین هفت دست؛ هواپیما هیچی!

پاس گل ناخواسته ترامپ به لیبرال‌های کانادا

کدام کشورها به مردم ایران تسلیت نگفتند؟

کودکان غزه در مرز مرگ از گرسنگی

نان و ملیت؛ درباره پیشنهاد برداشتن یارانه مهاجران افغانستانی

رشد 42 هزار واحدی شاخص بازار سرمایه؛ عبور ارزش بورس تهران از 10 هزار همت