ندای لرستان

آخرين مطالب

فرمول مخفی پشت گران‌ترین کرم ضد پیری جهان علمي

فرمول مخفی پشت گران‌ترین کرم ضد پیری جهان
  بزرگنمايي:

ندای لرستان - "شیسیدو" غول لوازم آرایشی و محصولات بهداشتی ژاپنی با لوازم آرایشی ممتاز که شامل یک محصول مراقبت از پوست بسیار گران قیمت می‌باشد از پیشتازان بازار کالا‌های لوکس محسوب می‌شود.

در بوتیک می‌توانید کلاس‌های آرایش جذاب، سرم‌های ضد پیری شخصی شده و صفحه‌های آرایش مجازی برای فونداسیون‌های بی عیب، سایه‌های چشم و ریمل‌های فریبنده را ببینید. اینجا در توکیو یک روز گرم و آفتابی است. بسیاری از مردم شهر برای محافظت از خود در برابر نور خورشید چتر حمل می‌کنند. در همان نزدیکی شیسیدو دو شعبه دارد. یکی از شعب یک برج 11 طبقه است که توسط ریکاردو دوبوفیل معمار پست مدرن اسپانیایی طراحی شده و یک رستوران و چایخانه نیز دارد. آنجا محلی است که آرینوبو فوکوهارا بنیانگذار شیسیدو اولین داروخانه اش را در سال 1872 میلادی افتتاح کرد. در مجاورت برج بوفیل یک ساختمان چهار طبقه قرار دارد که Clé de Peau Beauté برند لوکس مراقبت از پوست و آرایش شیسیدو را در خود جای داده است.
به گزارش ال پائیس، ستاره آنجا La Crème یکی از گران‌ترین کرم‌های ضد پیری در جهان است. یک شیشه 50 میلی لیتری آن به قیمت 968 دلار به فروش می‌رسدو با برند‌های معتبر دیگری مانند La Mer از Estée Lauder و La Prairie سوئیس رقابت می‌کند. La Crème یک برند لوکس پیشرو در ژاپن است و در چین و دیگر بازار‌های آسیایی نیز محبوب می‌باشد و اکنون روی بازار اروپا متمرکز است که نیاز‌ها و شیوه‌های زیبایی متفاوتی دارد. "میزوکی هاشیموتو" مدیر برند Clé de Peau می‌گوید مشتریان اروپایی خواهان عطر و لوازم آرایشی هستند در حالی که آسیایی‌ها مراقبت از پوست را در اولویت قرار می‌دهند. اروپایی‌ها هم چنین مرطوب کننده‌های یکبار مصرف را ترجیح می‌دهند در حالی که آسیایی‌ها تمایل به رژیم‌های چند مرحله‌ای دارند که شامل لوسیون‌ها و کِرِم‌ها می‌شود.

ندای لرستان


La Crème حتی برای ژاپنی‌های ثروتمند که میانگین حقوق ماهیانه 3300 دلار دارند نیز کالایی لوکس برای خرید محسوب می‌شود. شیسیدو نسخه حتی گران‌تر La Crème Synactif را ارائه می‌کند که 1350 دلار قیمت دارد و بخشی از یک خط انحصاری است که توسط دستگاهی در یک غرفه ویژه تحت نظارت درمانگران لنفاوی ارائه می‌شود. هزینه آن گزاف است، اما در مقایسه با برخی محصولات با نسخه محدود یک معامله نسبتا خوب است. سال گذشته Clé de Peau چهلمین سالگرد کرم صورت ممتاز خود را با نسخه محدودی با قیمت 17800 دلار جشن گرفت. شیشه روکش شده با الماس با یک قاب رژ لب مطابق با 24 عیار با روکش طلا عرضه شد.
صنعت زیبایی در ژاپن یکی از بزرگترین بازار‌های جهانی برای محصولات آرایشی و بهداشتی یعنی ایالات متحده و چین است. پیش بینی می‌شود که ارزش این بخش از 30.5 میلیارد دلار در سال 2023 به نزدیک به 40 میلیارد دلار در سال 2028 رشد کند. طبق گزارش وزارت اقتصاد، تجارت و صنعت ژاپن آن کشور دارای 3000 برند از جمله غول‌های جهانی مانند کااو و کوسه است. شیسیدو شرکت پیشرو ژاپنی با 39000 کارمند، 1200 محقق و 12 کارخانه در سراسر جهان است. خط تولید Clé de Peau Beauté افتخار شیسیدو و La Crème جواهری در تاج و تخت است. این کِرِم با دقت در مرکز نوآوری جهانی شیسیدو واقع در شهر صنعتی یوکوهاما در 40 کیلومتری جنوب توکیو تولید می‌شود. این برج در منطقه شهری جدید، پیشرفته و آینده نگر میناتو میرای 21 واقع شده که دارای بیش از 15979 متر مربع فضا و 500 دانشمند برای تحقیق و توسعه است. شیسیدو دارای پنج مرکز مشابه در ایالات متحده، چین، سنگاپور و فرانسه است.
محصول La Crème نوید یک چهره درخشان‌تر را می‌دهد که توسط مواد روشن کننده ایجاد می‌شود که توانایی پوست را برای ترمیم و محافظت در برابر آسیب‌های ناشی از استرس بهبود می‌بخشد. این شرکت هم چنین ادعا می‌کند که استفاده مداوم از La Crème باعث بهبود خاصیت ارتجاعی پوست و ظاهری جوان‌تر به آن می‌شود.
به گفته "ناتالی بروسارد" سخنگوی شیسیدو دلیل اصلی گرانی La Crème مواد تشکیل دهنده آن است. تمام محصولات Clé de Peau حاوی یک مجموعه انحصاری توسعه یافته توسط شیسیدو به نام تقویت کننده پوست هستند. این مجموعه توانایی طبیعی پوست برای دفاع، ترمیم و بازسازی خودر ا فعال می‌کند. این فرمول شامل مواد کمیاب و گران قیمت مانند عصاره صدف ژاپنی و عصاره گلپر آکوتیلوبا، گیاهی است که در شمال ژاپن یافت می‌شود. بروسارد می‌گوید که هیچ شرکت دیگری محصولی با غلظت بالاتر از روشن کننده‌های تقویت کننده پوست مانند La Crème ارائه نمی‌دهد. بروسارد با فهرست کردن سایر مواد گران قیمت و عجیب و غریب که قیمت La Crème را بالا می‌برد می‌افزاید: "وقتی روی یک محصول گران قیمت سرمایه گذاری می‌کنید طبیعتا می‌خواهید نتایج را ببینید و محصولات ما قطعا آن نتایج را ارائه می‌دهند. یکی از اجزای آن CeraFerment است عصاره مخمری که در استان آکیتا ژاپن (شمال هونشو) یافت می‌شود منطقه‌ای که به‌خاطر افراد با چهره‌های خوب ساکنان اش معروف است". به گفته شیسیدو CeraFerment مویرگ‌ها و تولید کلاژن را در بدن تحریک می‌کند. یکی دیگر از ترکیبات عصاره زنبق فلورنتینا است که به گفته Clé de Peau عمق چین و چروک‌ها را کاهش می‌دهد و رطوبت پوست و خاصیت ارتجاعی را برای بهبود کلی رنگ پوست بهبود می‌بخشد.

ندای لرستان


بروسارد می‌گوید رشد و برداشت ریشه این گیاه سه سال و خشک شدن، استخراج و تصفیه اسانس آن سه سال دیگر زمان می‌برد. بروسارد می‌افزاید:" La Crème 60 ماده دیگر دارد. به دست آوردن آن ترکیب و بافت عالی‌ای که دارد کاری پیچیده است و بیش از 100 مرحله را شامل می‌شود".
Clé de Peau Beauté و سایر محصولات شیسیدو هم چنین شامل 4MSK هستند ماده‌ای که لکه‌های تیره را محو می‌کند و رنگ ناهموار پوست را بهبود می‌بخشد. دکتر "کیوشی ساتو" دانشمند شرکت و پیشگام در تحقیقات درخشندگی پوست در ساخت این ماده سفید کننده قوی مشارکت داشته است. ساتو می‌گوید: " La Crème محصول ما با بالاترین غلظت است. با این وجود، تمام موادی که استفاده می‌کنیم مهم هستند. اگر این مواد موثر واقع شوند مانعی در مورد قیمت شان وجود ندارد".
سارا کاراسکو متخصص پوست و عضو آکادمی پوست اسپانیا می‌گوید عامل زرق و برق یکی دیگر از دلایل قیمت‌های بالا در صنعت لوازم آرایشی لوکس است. او می‌افزاید:" این مانند مقایسه فریم‌های ارزان قیمت عینک از داروخانه با فریم‌های فانتزی ساخته شده توسط برند دیور است. هر دوی آن‌ها کار می‌کنند، اما حال و هوای کاملا متفاوتی از خود ارائه می‌دهند. صنعت زیبایی به همین صورت عمل می‌کند. کرم‌های گران قیمت ممکن است این کار را انجام دهند، اما همیشه مواد فعال تری ندارند. این بدان معنا نیست که سازندگان آن کرم‌ها کلاهبرداری می‌کنند. در عوض، آن کرم‌ها دارای مواد فعال کمیاب و پرهزینه هستند که هزینه‌های تولید را افزایش می‌دهد. این مواد پر زرق و برق‌تر هستند اگرچه همیشه موثرتر یا کارآمدتر نیستند".

ندای لرستان


او اشاره می‌کند که محصولات ضد پیری بسیار خوبی با قیمت زیر 200 دلار وجود دارند و در دسترس هستند.
این در حالیست که کاراسکو می‌گوید زیبایی پوست تنها به لوازم آرایش بستگی ندارد. او می‌افزاید:" این محصولات عالی هستند، اما داشتن پوستی با کیفیت به داشتن یک سبک زندگی سالم بستگی دارد. خوب غذا خوردن، کنترل سطح کورتیزول و البته ضد آفتاب. همه آن عوامل بسیار مهم‌تر و تاثیرگذارتر از هر کِرِم فانتزی‌ای می‌باشند". La Crème به مدت 40 سال در بازار بوده است و تحت 8 اصلاح مجدد قرار گرفته که هر یک شامل سال‌ها کار تحقیق و توسعه است. میزوکی هاشیموتو مدیر ارشد برند Clé de Peau Beauté می‌گوید:"معمولا حدود سه تا پنج سال زمان مورد نیاز است تا نیاز‌های بازار را به طور کامل درک کنید و تحقیقات را آغاز نمایید. پس از آن، یک تا سه سال دیگر به طول می‌انجامد تا مواد تشکیل دهنده را تهیه کنید سپس دو سال دیگر برای توسعه فرمولاسیون به طول خواهد انجامید. بسته به محصول فرایند توسعه می‌تواند بسیار طولانی مدت باشد. زمان پول است، اما بازار کالا‌های لوکس عجله‌ای ندارد و مشتریان آن جیب‌های مملو از پولی دارند و همیشه آماده خرج کردن می‌باشند".

لینک کوتاه:
https://www.nedayelorestan.ir/Fa/News/915035/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

صلح لرزان

از بندر تا «باغو»؛ بندرعباس 15 روز پس از انفجار

تداوم فضای تعلیق نه به نفع ایران و نه به نفع امریکاست

گروگان‌گیری تروئیکا

دوگانه بهارستانی‌ها در رفتار با پاستور

14 سالمند در غزه از گرسنگی جان دادند

بازگشت تریاک افغانستان و پاکستان به پشت مرزهای ایران

قیمت برنج هندی قد کشید؛ این برنج در آستانه میلیونی‌شدن است

سود هواپیمایی امارات؛ 6.2 میلیارد دلار در سال

سکه در مسیر افزایش قیمت؛ دلار 83 هزار تومان شد

امیدی به احیای بانک آینده نیست؛ مجوز گزیر بدهید

معامله 94 کیلوگرم شمش طلا در 21 اردیبهشت ماه

کازرون، قهرمان مسابقات زورخانه ای دانش آموزان متوسطه فارس

«اتاق فرار هوش سیاه»؛ تجربه‌ای متفاوت از آموزش در بیمه دی

پول گندم‌ گندم‌کارها کجاست؟

دولت‌ها چگونه با تورم مقابله می‌کنند؟

خرید ارزان ترین لوله گالوانیزه برق ، از کجا بخریم؟

دنبال این هستیم که تحریم‌ها برداشته شود و نفع آن به ما برسد

هواپیمایی امارات : سود 6.2 میلیارد دلاری

صفر تا صد هزینه‌های بانکی به صفر می‌رسد؟

سد شهید بروجردی پس از 13 سال هنوز بدون اعتبار

3 هزار میلیارد ریال وام مشاغل خانگی در لرستان پرداخت شد

وعده ثبت دریاچه «گهر» در کنوانسیون بین‌المللی رامسر تا پایان امسال

نخستین عملیات اعزام زائران حج تمتع از فرودگاه خرم‌آباد امروز پایان می‌یابد

اقدامات بیمه دی برای جبران خسارت حادثه بندر شهید رجائی

سرمقاله صبح نو/ فرار B-2؛ پایان عصر شبح

مردان رادیکالی که آتش جنگ هند و پاکستان را هدایت می‌کنند

سرمقاله اطلاعات/ خلیج فارس نامی به بلندای تاریخ

ممنوعیت واردات یا تعرفه‌گذاری؟

چالش جدی بازار مسکن؛ قیمت‌ها با درآمد خانوار هم‌راستا نیست

لرستان کمبودی در تامین کالاهای اساسی ندارد

سد آبسرده بروجرد 17 میلیون متر مکعب آب شرب را تامین می‌کند

میزان ابتلا به ویروس کرونا هفته‌های اخیر افزایش یافته است/ جانبازان، والدین سالمند شهدا و ایثارگران موارد بهداشتی را رعایت کنند

خدمات دندانپزشکی رایگان به دانش‌آموزان زیر 14 سال ارایه می‌شود

سرمقاله فرهیختگان/ جولانی در اورشلیم

سرمقاله جمهوری اسلامی/ حوزه علمیه و نیم قرن حکمرانی

سرمقاله وطن امروز/ طلوع ایران پویا از افق جامعه مولد

لاهوتی: برخی از واحدهای تولیدی اصلا فعالیتی نمی‌کنند، ولی سهمیه ارزی می‌گیرند

وعده وزیر ارتباطات درباره افزایش سرعت اینترنت

گلستان میزبان هفته بزرگداشت شهدای خدمت

نیازمند فرهنگ‌سازی عمیق برای شناخت ایثارگران هستیم

در نشست خبری سمپوزیوم بازار گردشگری کشورهای عضو اکو چه گذشت/ آموزش نیاز همیشگی یک مقصد گردشگری

سرمقاله شرق/ استقلال و آزادی دانشگاه قلب سیاست امنیت ملی

سرمقاله جوان/ قرن دوم حوزه قم

مقام اتاق بازرگانی: چرا مونتاژکاران خودرو باید پسته بخرند و آن را در بازار هنگ کنگ به فروش برسانند؟

رئیس کمیسیون فرش اتاق بازرگانی: طراحان و مرمت کاران صنعت فرش مهاجرت کردند

صعود دوباره قیمت‌ها در بازار طلا و سکه؛ دلار وارد کانال 84 هزار تومان شد

افت 24 هزار واحدی شاخص بورس

برق 50 اداره پرمصرف در پایتخت قطع شد

مسعود نیلی: چرا دارنده دومین ذخایر گازی جهان، باید در تامین گاز مردم درمانده باشد؟