پنجشنبه ۴ تير ۱۴۰۵
اقتصادی

ادعای وزیر انرژی آمریکا: ۲۰ میلیون بشکه نفت از تنگه هرمز عبور کرد

ادعای وزیر انرژی آمریکا: ۲۰ میلیون بشکه نفت از تنگه هرمز عبور کرد
ندای لرستان - تابناک /وزیر انرژی آمریکا اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته ۷۲ کشتی حامل مجموعاً حدود ۲۰ میلیون بشکه نفت از تنگه هرمز خارج شده‌اند.
  بزرگنمايي:

ندای لرستان - تابناک /وزیر انرژی آمریکا اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته ۷۲ کشتی حامل مجموعاً حدود ۲۰ میلیون بشکه نفت از تنگه هرمز خارج شده‌اند.


نظرات شما