تجارت گردان گزارش می دهد/ درخشش بیمه دی در پرداخت بهروز مطالبات درمانی ایثارگران و مشتریان
بیمه دی
بزرگنمايي:
ندای لرستان - بیمه دی در حال حاضر با انواع خدمات پرداخت خسارت و بهویژه پرداخت بهروز مطالبات درمانی ایثارگران و مشتریان خود، گامی بلند را به سوی گسترش بازارهای خود برداشته و امیدوار است با ایجاد و تقویت مزایای رقابتی خود، اهداف تعیینشده را محقق کند.
به گزارش تجارت گردان، بیمه دی یکی از شرکتهای بزرگ بیمهای با بیشینه 25 ساله و عمده فعالیت در بخش خدمات بیمهای و درمانی بوده که تلاش کرده با طرحهای گوناگون پرداخت سریع و راحت خسارت مشتریان خود اعم از «طرح دیآسا»، «ارزیابی آنلاین خسارت خودرو» و «طرح مهر ایثار» رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب کند. این شرکت بیمهای همچنین افتخار سالها خدمترسانی به خانوادههای شهدا و ایثارگران را در کارنامه خود دارد.
بیمه دی بزرگترین شبکه مراجع درمانی طرف قرارداد را دارد
شرکت بیمه دی در راستای افزایش کیفیت خدمترسانی مراکز درمانی به مشتریان بیمه دی و ارتقای سطح رضایتمندی بیمهشدگان به ویژه جامعه معزز ایثارگری، تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد خود را افزایش داده است، به طوری که این شرکت هماکنون با بیش از 11 هزار مرکز درمانی در کشور قرارداد درمانی دارد و ایثارگران و مشتریان این شرکت میتوانند از خدمات این مراکز استفاده کنند. افزایش مراکز طرف قرارداد برای دسترسی آسان ایثارگران و والدین شهدا به مراکز درمانی صورت گرفته است.
درخشش بیمه دی در خدماترسانی بهموقع به ایثارگران
بیمه دی طبق ارزیابی بیمه مرکزی، موفق به کسب رتبه اول توانگری و ارائه خدمات شده است.
در صورتی که ایثارگران از مراکز درمانی غیرطرف قرارداد استفاده کنند، هزینههای درمانی آنها پس از ارزیابی و تایید مدارک، ظرف 48 تا 72 ساعت پرداخت خواهد شد. این در حالی است که علاوه بر مطالبات ایثارگران، کلیه مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه دی نیز نهایتا تا یک ماه پرداخت خواهد شد.
همچنین شماره تماس مرکز پاسخگویی 24 ساعته بیمه دی به شماره 1671 برای مشاوره پزشکی و پاسخگویی به سوالات ایثارگران فعال است.
خدمات گسترده بیمه دی برای خانوادههای شهدا و ایثارگران
بیمه دی تاکنون خدمات گستردهای به خانوادههای شهدا و ایثارگران ارائه کرده است که شامل ارائه 2 هزار و 964 مورد خدمات اندام مصنوعی و تعمیرات آن، ارائه 352 هزار خدمت پایش سلامت در منزل به خانواده شهدا و 179 هزار خدمت به جانبازان، انجام بیش از پنج هزار خدمت ICU در منزل و تأمین 22 هزار مورد پوشینه، تأمین 71 هزار خدمت آمبولانسی و 700 مورد هزینه ناباروری، تهیه و توزیع 40 هزار دوز واکسن آنفلوآنزا، تأمین بیش از 13 هزار سمعک و نوار قند خون و ارائه خدمات «دارورسان» برای جانبازان بالای 70 درصد است.
پرداخت خسارت حتی قبل از ارزیابی و تایید مدارک ایثارگران
شرکت بیمه دی در راستای تکریم جامعه هدف، تمام هزینههای مربوط به والدین شهدا و جانبازان بالای 70 درصد را در ابتدا بلافاصله به طور کامل پرداخت کرده و سپس اسناد مربوطه رسیدگی و ارزیابی می شوند.
مزیت مهم بیمه دی در بیمه تکمیلی درمان
سهم بالای بیمه دی در قراردادهای بیمه تکمیلی درمان، توان و تخصص بیمه دی در این موضوع را میرساند که یک مزیت مهم برای شرکت است. بیمه دی با تکیه بر چنین ویژگی برای کسب اعتبار بیشتر با سایر شرکتهای بیمهای وارد رقابت جدی شده است؛ به طوری که هماکنون درمان یک مزیت رقابتی برای بیمه دی در مقایسه با سایر شرکتهای بیمه است.
امسال بیمه دی طبق گزارش بیمه مرکزی، در حوزه درمان رتبه اول کشور را کسب کرده که نشاندهنده جدیت این شرکت در پیگیری موضوع مراقبتهای پزشکی ایثارگران است.
گفتنی است، بیمه دی علاوه بر بهینه کردن خدمات خود، طی رویکردی آیندهنگر بهبود فرآیندها، تسهیل و تسریع عملیات بیمهگری را نیز با جدیت دنبال میکند تا بیمهشدگان بهویژه خانوادههای ایثار و شهادت بهترین خدمات را بدون اتلاف وقت و در سریعترین زمان ممکن دریافت کنند.
لینک کوتاه:
https://www.nedayelorestan.ir/Fa/News/1030371/