ندای لرستان
سرویس‌دهی برخط شهرداری بروجرد به شهروندان
چهارشنبه 6 اردیبهشت 1402 - 11:21:52 AM
ایمنا
ندای لرستان - مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری بروجرد از راه‌اندازی سامانه شفافیت به عنوان سومین سامانه کشوری در شهرداری خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این سامانه تمام اطلاعات، پرداخت‌ها، دریافت‌ها، درآمدها، هزینه‌ها، حقوق کارکنان، مناقصه‌ها و مزایده‌ها به راحتی در دسترس همشهریان قرار می‌گیرد.
احسان مذهب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری بروجرد تمام خدمات و امکانات شهرداری را از طریق دسترسی‌های برخط به شهروندان ارائه می‌دهد و جلوگیری از ارتباطات کاغذی، راه‌اندازی سامانه شفافیت، پرداخت الکترونیک قبوض نوسازی و کسب پیشه نمونه‌ای از این خدمات است.
  وی افزود: با آغاز به کار شورای اسلامی شهر در دوره ششم و نگاه ویژه شهردار به مباحث فناوری اطلاعات در حوزه‌های مختلف، تلاش شد تمام خدمات و امکانات شهرداری را به سمتی ببریم تا بتوانیم از طریق دسترسی‌های برخط به شهروندان سرویس‌دهی دهیم.
مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری بروجرد خاطرنشان کرد: با توجه به فرسوده بودن سیستم‌های شهرداری تلاش کردیم زیرساخت‌ها و امکانات سخت‌افزاری شهرداری را به‌روزرسانی کنیم، در این راستا تجهیزات سخت‌افزاری شبکه‌ها و سرورهای شهر را ارتقا دادیم و تلاش کردیم تمام مکاتبات شهرداری در حوزه آی تی به صورت الکترونیکی انجام شود.
مذهب اضافه کرد: تلاش کردیم در مراحل بعدی خدمات بر خط را روی سایت قرار دهیم و در نخستین گام پرداخت الکترونیک قبوض نوسازی و کسب پیشه را روی سایت قرار دادیم، به نحوی که همشهریان بتوانند هر لحظه با مراجعه به سایت شهرداری، فیش نوسازی و قبوض را مشاهده و در صورت تمایل پرداخت کنند.
وی از راه‌اندازی سامانه شفافیت به عنوان سومین سامانه کشوری در شهرداری خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این سامانه تمام اطلاعات، پرداخت‌ها، دریافت‌ها، درآمدها، هزینه‌ها، حقوق کارکنان، پروژه‌های عمرانی، مناقصه‌ها، مزایده‌ها به راحتی در دسترس همشهریان باشد.
 

http://www.Lor-Online.ir/Fa/News/869796/سرویس‌دهی-برخط-شهرداری-بروجرد-به-شهروندان
بستن   چاپ