صفیخانی خبر داد؛
بررسی وضعیت میادین میوه و ترهبار بر اساس پیامهای شهروندی/ بیشترین درخواست مردم از میادین چیست؟
چهارشنبه 19 مرداد 1401 - 10:32:33
|
|
ندای لرستان - جانشین معاون خدمات شهری و محیط زیست سازمان بازرسی شهرداری تهران از بررسی وضعیت عملکردی 294 میدان و بازار میوه و تره بار بر اساس پیامهای شهروندان در سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (137+) خبر داد.
به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران؛ صفیخانی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح نظارتی و بازرسی، موضوع " بررسی عملکرد سازمان مدیریت میادین میوه وتره بار بر اساس وضعیت رسیدگی به پیام های شهروندی در سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی" در 3 ماهه نخست امسال در دستور کار قرار گرفت که منجر به بررسی، تحلیل و ارزیابی عملکرد میادین 22گانه و بازارهای تابعه آن شد. وی افزود: در طرح مذکور میزان پیامهای ثبت شده به تفکیک هر میدان در مقایسه با میزان نوبت خرید مشتریان مورد بررسی قرار گرفته و بر همین اساس میادین میوه و تره باری که نسبت به نوبت خرید مشتری از آمار گلایهمندی کمتری برخوردار بوده در فرآیند خدمات رسانی بهتر و بالعکس مراکزی که میزان گلایهمندی آنها بیشتر از نوبت خرید است مبین رضایتمندی کم شهروندان در خدمات رسانی به آنها بوده است. جانشین معاون خدمات شهری و محیط زیست سازمان بازرسی به فراوانی درخواست شهروندان و موضوعاتی که بالاترین انتظارات در پیامها را به خود اختصاص داده است اشاره کرد و گفت: موضوع کیفیت محصولات میوه و تره با ثبت 207 مورد ، عملکرد کارگران تحت پوشش بهرهبرداران میادین و بازارها با 199 پیام و رعایت قیمت مصوب در میادین با 108 پیام در صدر درخواستهای شهروندان از میادین و بازارهای میوه و تره بار بوده است. صفی خانی اعلام کرد: در بررسیهای بعمل آمده و بر اساس مقایسه گزارش سه ماهه نخست امسال با 11 ماه سال 1400 درخواستهای شهروندان در موضوعات کیفیت محصولات و عملکرد کارگران میادین میوه و تره بار رشد داشته که در تلاش هستیم سطح خدمات در این بخش را ارتقا بخشیم. جانشین معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری هدف از اجرای این طرح را بهبود حداکثری فعالیتها و حسن انجام امور در نحوه خدماترسانی مطلوب به شهروندان دانست و با اشاره به حجم گسترده خدمات ارائه شده در میادین و بازارهای تابعه میوه و تره بار شهرداری تهران و مقایسه آن با تعداد پیامهای ثبت شده اظهار کرد: اگرچه این موضوع نشاندهنده رضایتمندی بالای مردم از عملکرد خادمان آنها در شهرداری تهران است، ولی رسیدگی به موضوعات، رفع گلایهمندیها و جلب رضایت حداکثری شهروندان مورد تاکید است. انتهای پیام
http://www.Lor-Online.ir/Fa/News/254751/بررسی-وضعیت-میادین-میوه-و-ترهبار-بر-اساس-پیامهای-شهروندی--بیشترین-درخواست-مردم-از-میادین-چیست؟
|