ندای لرستان

آخرين مطالب

بهترین مارک دستگاه حکاکی لیزری اقتصادي

بهترین مارک دستگاه حکاکی لیزری
  بزرگنمايي:

ندای لرستان - بازار / امروزه با پیشرفت تکنولوژی، دستگاه‌های مختلفی برای حکاکی لیزر ساخته شده‌اند که در زمینه‌های مختلفی کاربرد دارند. وجود دستگاه حکاکی چه صنعتی و چه خانگی به عنوان روش نوینی برای حکاکی فلز و غیر فلز به سبب سهولت در انجام کار استفاده می‌شود.
با توجه به ورود این دستگاه‌ها در صنایع کوچک و بزرگ از جمله خودروسازی، کشتی سازی، صنعت هواپیما، ساختمان سازی، تجهیزات پزشکی و بیمارستانی، دکوراسیون داخلی، مبلمان، طلا سازی، تبلیغات و … تحول گسترده‌ای در مشاغل مختلف ایجاد شده است. به همین دلیل امروزه این دستگاه‌ها طرف‌داران زیادی در سراسر دنیا دارند.
بهترین مارک دستگاه حکاکی لیزر را می‌توان از بین برترین برندها با توجه به نیاز خود و همچنین مزایا و کیفیت آن‌ها به خرید آن اقدام نمایید.
حکاکی لیزری و برش لیزری چیست؟
اول از همه باید به سوال حکاکی لیزری چیست؟ پاسخ دهیم.
اولین تفاوت بین حکاکی و برش لیزری این است که یکی از آن‌ها فقط عمل حک کردن و دیگری یک قطعه را برش می‌دهد؛ حکاکی لیزر، سریع ترین روش نسبت به سایر روش های حکاکی است.
مثلا اگر شما تولید کننده برخی قطعات فلزی باشید و نام برند خود را پشت آن قطعه حک کنید، برای این کار باید به سراغ خرید یک دستگاه حکاکی بروید. حکاکی لیزری توسط دستگاه‌های پیشرفته با اتصال به کامپیوتر و بدون دخالت دست، با سرعت بالا انجام می‌شود. این دستگاه اطلاعات مورد نظر شما را روی قطعه حک می‌کند.
در حالت دیگر شما اگر قصد برش متریالی را دارید، دستگاه به عمق دلخواه شما نفوذ کرده و جسم را برش می‌دهد.
نکته بعدی در تفاوت این دو دستگاه این است که تمام دستگاه‌هایی که کار برش را انجام می‌دهند، با تغییر تنظیمات حکاکی هم انجام می‌دهند. باید هنگام وارد کردن اطلاعات به سیستم، عمق مورد نظر خود را تغییر دهید. هرچقدر که عمق بیشتر باشد، احتمال برش قطعه نیز بیشتر خواهد شد.
برای خرید دستگاه برش لیزر روی لینک سایت کلیک کنید.
مشخصات اصلی بهترین مارک دستگاه حک لیزری
از جمله مشخصات مهم دستگاه لیزر حکاکی عبارت اند از:
طول عمر و برند سورس دستگاه در حدود 100000 ساعت بهره‌گیری از سورس قدرتمند لیزر مجهز به قطعات درجه یک مانند: گالوانومتر، لنز، مین برد در کنار سورس دستگاه دارای عملکرد 24 ساعته و بدون وقفه توانایی برش طلا و نقره تا ضخامت 2 میلیمتر توانایی حکاکی طیف رنگی از مشکی تا سفید متغیر با جنس فلز فرایند پایدار و دائمی حکاکی از طریق طراحی در کامپیوتر نیاز کم به سرویس و تعمیرات در مدت‌زمان طولانی کارکرد دستگاه لیزر حکاکی
پرتو لیزر از سورس لیزری فایبر مانند دستگاه برش لیزر فلزات توسط فیبر نوری به لنز انتقال می‌یابد. استفاده از سیستم galvo موجب افزایش سرعت و دقت پرتو خروجی می‌شود. فرایند حکاکی دستگاه حک لیزر فایبر از طریق اتصال به کامپیوتر انجام شده و اثر آن دائمی و پایدار است که با تغییر پارامترهای توان، سرعت و فرکانس میزان نفوذپذیری اشعه قابل تنظیم است. امکان حکاکی در طیف رنگی طوسی تا مشکی با تغییر فرکانس با دستگاه لیزر حک امکان پذیر است. این دستگاه قابلیت عملکرد 24 ساعته را در فضای کاری دارد. امکان حکاکی گرافیکی مانند نوشته، نماد، الگو و … با این دستگاه وجود دارد. ابعاد حکاکی دستگاه لیزر فایبر مارکینگ باتوجه‌به نوع لنز قابل تغییر است و با دقت، ظرافت و عمق حکاکی نوع لنز انتخاب می‌شود. با اضافه‌کردن فیکسچر روتاری، می‌توان روی قطعات مدور نیز حکاکی کرد. با استفاده از دات پوینتر هد، می‌توان محل دقیق حکاکی را روی متریال‌ها مشخص کرد. ویژگی‌های بهترین دستگاه‌های حکاکی لیزری
کاربرد گسترده دستگاه‌های مختلف حکاکی لیزر، موجب افزایش دقت و سرعت در تولیدشده است، به همین دلیل محبوبیت بسیاری در بین تولیدکنندگان پیدا کرده است. به دلیل تنوع بسیار زیاد این دستگاه‌ها در هنگام خرید باید دقت داشت تا بتوان محصول نهایی با کیفیتی ارائه داد. پس بهتر است ویژگی‌های یک دستگاه با کیفیت را بدانید تا بتوان انتخاب درستی داشت. ویژگی‌های دستگاه حک لیزری عبارت‌اند از:
سرعت و دقت بالای حکاکی قابلیت حک لیزری بر روی طیف گسترده‌ای از فلزات و غیر فلزات قابلیت حک لیزری عمیق ماندگاری و دوام طولانی حک تولید محصولات با کیفیت عدم نیاز به نیروی انسانی متخصص عدم نیاز به ساخت الگو انعطاف پذیری بالا نکات قابل توجه برای انتخاب بهترین مارک دستگاه لیزر حکاکی
دستگاه لیزر فایبر برای حکاکی روی انواع فلزات شامل طلا، نقره، استیل، آهن، برنج، مس، آلومینیوم کاربرد دارد؛ از طرفی از دستگاه حک لیزری CO2 به منظور حکاکی روی غیرفلزات مانند پلکسی، چرم/فوم، چوب، پارچه/نمد، کاغذ/مقوا،PVC و پلاستیک و حکاکی روی انواع سنگ، شیشه و آینه استفاده می‌شود.
بنابراین اگر در کنار فلزات نیاز است تا برخی از غیر فلزات مانند انواع پلاستیک را حک کنید، نیاز به خرید دو دستگاه CO2 و فایبر مارکینگ نیست و این امر حکاکی را میتوانید با دستگاه لیزر فایبر 30/50/60 وات با بالاترین کیفیت و قدرت انجام دهید؛ زیرا این دستگاه توانایی این را دارد که در کنار حکاکی روی فلزات برخی غیر فلزات مانند مولتی استایل، mdf روکش‌دار، پلکسی غیرشفاف، پلاستیک، پارچه جین، چرم، کاغذ حکاکی کند؛ همچنین امکان برش فلزات مانند طلا و نقره با ضخامت کم را نیز در کنار حکاکی می‌توانید داشته باشید.
کاربرد دستگاه حکاکی لیزر و برش
دستگاه حکاکی لیزر و برش کاربردهای فراوانی دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.
صنایع چوبی صنعت مبلمان، دکوراسیون داخلی و هنری صنعت الکترونیک صنعت پارچه صنعت تبلیغات تجهیزات پزشکی و بیمارستانی صنعت طلا تولیدات هواپیمایی و ماشین‌آلات بهترین برندهای دستگاه حکاکی لیزر و برش کدام‌اند؟
برندهای مختلفی امروزه انواع دستگاه برش لیزر و همچنین دستگاه جوش لیزری را ارائه می‌دهند و تولیدکنندگان باید با توجه به ویژگی‌های این دستگاه‌ها، داشتن اطلاعات کافی، توجه به نیاز و بودجه خود بهترین دستگاه لیزر حکاکی و برش را انتخاب کنند. در ادامه شما را با بهترین مارک دستگاه حکاکی لیزری آشنا خواهیم کرد:
دستگاه‌های برند تروتک دستگاه لیزر و حکاکی ترامف دستگاه حکاکی و لیزر برند کوییک برند لیزر بیسترونیک دستگاه لیزر برند بودور دستگاه لیزر حکاکی برند آمادا دستگاه لیزر پریما پاور دستگاه حکاکی و برش NEJE

لینک کوتاه:
https://www.nedayelorestan.ir/Fa/News/949890/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

چگونه لابی‌های باکو، آمریکا را علیه ایران می‌شورانند؟

افزایش قیمت بیت کوین تا 66 هزار دلار

پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در هفته آینده

قیمت جهانی طلا بازهم بالا رفت

برگزاری سمینار بدنسازی والیبال در خرم آباد

ترکیه گوگل را جریمه کرد

نقشه تحول همراه با جهش لرستان ترسیم شود

مساجد بیش از پیش در عرصه‌های تربیتی و بصیرت‌افزایی ورود کنند

بارندگی‌ علت تعویق بهره‌برداری تقاطع غیرهمسطح دانشگاه لرستان

بارندگی‌ها، علت تعویق بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح دانشگاه لرستان

پرداخت 890 میلیارد تسهیلات تولید و اشتغال به لرستان

روزنامه آمریکایی: پیشروی‌های روسیه کاخ سفید را نگران کرده است

رشد 86 درصدی خروج سرمایه از بورس

لرستان رتبه اول پرداخت تسهیلات تبصره 18کشور را کسب‌کرد

حق‌طلبی و عدالت‌خواهی امروز در مقابل نظام سلطه به برکت خون شهدا حاصل شده است/ پارک موزه دفاع مقدس ساری می‌تواند یکی از مراکز گردشگردی برای مردم با هر سلیقه‌ای باشد

عجیب اما باورنکردنی؛ قیمت انواع خودرو 40 سال قبل را ببینید

پیشرفت 90 درصدی تقاطع غیر همسطح دانشگاه لرستان

علت تعویق بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح دانشگاه لرستان، بارندگی‌های اخیر است

رزم ‌غیور‌مردان لرستانی در عملیات حاج عمران

بارندگی ها علت تعویق بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح دانشگاه لرستان

سازمان امور مالیاتی: پزشکان بدون کارتخوان متخلفند

‌ مالیاتی که می‌دهیم کجا خرج می‌شود؟

بیش از 2000 خانوار دارای فرزند دوقلو و بالاتر در لرستان خدمات دریافت می‌کنند

گرانی مسکن و رنج‌های روزمره شهروندان

یکم خرداد، روزِ لرستان شد

کسب رتبه برتر خانه فناور محیط زیست جهاد دانشگاهی لرستان در کشور

کشف انبار کالای قاچاق در لرستان

سفر دوم رئیس جمهور به مازندران پربار خواهد بود

مادر شهیدان والامقام «دهشت حائری» به فرزندان شهیدش پیوست

دختران شهدای گیلان تجلیل شدند

برپایی نمایشگاه عکس رضوی در جزیره کیش

برگزاری امتحانات سراسری انجمن خوشنویسان کیش

قیمت نفت بالارفت

اتصال 360 روستای لرستان به شبکه ملی اطلاعات

ابلاغ پیام تبریک رحیم سرهنگی به روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش در 27 اردیبهشت/ حضور جداگانه دو معاون این سازمان برای قدردانی از تلاش کارکنان این روابط عمومی

آخرین وضعیت ترافیکی محورهای پرتردد کشور

افزایش حقوق کارگران منتفی شد؟

ایران چند موشک و پهپاد به اسرائیل شلیک کرد؟ / روایت چدید محسن رضایی

معادلات اصولگرایان پیچیده شد

مناسبت روز/ جمعه، 28 اردیبهشت‌ماه

اعلام جزئیات قتل یک راننده در پمپ بنزین با سلاح جنگی

جشنواره «تدریس برتر» توسط دانشگاه فرهنگیان لرستان برگزار می‌شود

پوستر «روز لرستان» رونمایی شد

توضیحات پلیس الیگودرز در مورد قتل یک راننده در جایگاه سوخت

نشست پیشرفت محله با جهاد تبیین در تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد

شیطنت بی‌بی‌سی پس از نامگذاری ورزشگاه جدید خرم‌آباد

لرستان رتبه اول دریافت تسهیلات کمک به افزایش تولید و ایجاد اشتغال پایدار

10 پرسش ساده درباره پرونده‌ای پیچیده

نمایشنامه‌ای که اردوغان تغییر داد

ماجرای قتل راننده اتوبوس در الیگودرز چه بود؟