ندای لرستان

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

ندای لرستان - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.nedayelorestan.ir/Fa/News/948413/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

خطای خانم وزیر

اطلاعات: محموله خطرناک را چه کسی به بندر آورد؟

بازخوانی تاریخی مهم ترین فجایع رخ داده در بنادر دنیا

روایتی از پشت پرده حمله عراقچی به دولت بایدن و نتانیاهو

چرا اسرائیل از عادی شدن روابط ایران و آمریکا نگران است؟

ایرلاین هفت دست؛ هواپیما هیچی!

پاس گل ناخواسته ترامپ به لیبرال‌های کانادا

کدام کشورها به مردم ایران تسلیت نگفتند؟

کودکان غزه در مرز مرگ از گرسنگی

نان و ملیت؛ درباره پیشنهاد برداشتن یارانه مهاجران افغانستانی

رشد 42 هزار واحدی شاخص بازار سرمایه؛ عبور ارزش بورس تهران از 10 هزار همت

معامله گران بازار سهام و ارز دست به عصا شدند

صدور تمامی بیمه‌ها مشروط به استعلام از سامانه املاک و اسکان شد

آیا قیمت بیت کوین به 100 هزار دلار می‌رسد؟

تهدید ریزگردها برای لرستانی‌ها

16 سالگی سد «آبسرده»؛ افتتاح شاید 1407

دستور صریح استاندار مازندران برای پیگیری بحث مسکن ایثارگران

فرماندار ازنا منصوب شد

پازل بهارستانی ها برای استیضاح «صادق»

سقوط در دریای سرخ

چاقویی در چمدان؛ ماجرای قتل‏‌های خانگی زنان مهاجر ایرانی

زمان واریز کالابرگ اردیبهشت ماه مشخص شد

تخم‌مرغ 25 هزار تومانی درب مرغداری؛ تعطیلی گسترده مرغداری‌ها کلید خورد

واردات پارچه 2 برابر شد؛ 80 درصد واردات پوشاک از مناطق آزاد

متقاضیان تسهیلات بانکی بخوانند؛ پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری چه تغییری کرد؟

زنگ خطر بازگشت تورم‌های 3 رقمی؛ موج جدید تورمی در راه است

34 درصد واردات کشور با نرخ ارز 28500 تومان صورت گرفته است

واریز یارانه ویژه دولت برای بازنشستگان حداقل بگیر تامین اجتماعی

خرید با کالابرگ‌های الکترونیکی تسهیل شد

وجود بیش از 2 میلیون هکتار اراضی مرتعی و جنگلی در لرستان

افتتاح 2 میلیارد تومان طرح عشایری در لرستان

6 مصدوم در تصادف محور بروجرد-خرم‌آباد

طلب بیش از 700 میلیارد تومانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از نهادهای بیمه

تولید 3.71 مگاوات برق در لرستان با ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی

10 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی خرم‌آباد رفع تصرف شد

جنگ روایت‌ها در میانه آتش

استاد دانشگاه تهران: نهادهای موازی در حال از بین بردن قدرت دولت هستند

ابهامات انفجار بندر

سفرای ایران در پکن و مسکو روی استیج

بی اعتمادی کردها به نظام جولانی

آیا سود معاملات رمزارز مشمول قابل مالیات‌ستانی می‌شود؟

چرا مردم دائم دنبال خرید سکه و دلار هستند؟

حکمرانی روند کاهشی در بازار طلا؛ دلار ثابت ماند

چرا دلار کمتر از 70 هزار تومان نمی‌شود؟

پیش‌بینی «سالی خیره کننده برای طلا»

افتتاح 18 هزار واحد مسکونی و ده‌ها پروژه عمرانی در 5 استان تا پایان 1404

واردات مونتاژکاران در سال 1403 به 5 میلیارد دلار رسید

افزایش 60 تا 160 درصدی قیمت سیب‌زمینی و حبوبات در دولت چهاردهم

واردات گوشت قرمز رکورد زد؛ 1/3 میلیارد دلار خروج ارز از کشور رقم خورد

هجوم بانک‌های مرکزی به یوآن و دلار سنگاپور؛ دلار آمریکا در حساس‌ترین دوره تاریخی خود؟