ندای لرستان

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

ندای لرستان - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.nedayelorestan.ir/Fa/News/948413/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آیا سیب‌زمینی باعث چاقی می‌شود؟

ورزش‌های مخصوص افراد مبتلا به دیابت

سرمقاله اطلاعات/ چرا اسرائیل به ایران حمله کرد؟

کارشناس آمریکایی: حمله اسرائیل به مخفی‌سازی برنامه هسته‌ای ایران منجر می‌شود

بازدید وزیر نفت از انبار نفت ری؛ مشکلی در سوخت‌رسانی وجود ندارد

تمدید لغو پروازها تا بامداد دوشنبه

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی: کمبودی در تامین مواد غذایی وجود ندارد، مردم نگران نباشند

زمان پیش فروش بلیت‌ قطارهای مسافری تیرماه

برنامه مدنی‌زاده برای تحول در محیط کسب‌وکار

توصیه‌های سلامت روان برای روزهای پرتنش

استاندار لرستان: مردم به شایعات جنگ توجه نکنند

تشییع شهدای «ولایت» در شهرهای خرم‌آباد و بروجرد

آغاز ساخت پارکینگ فردوسی در شهرکرد

شهادت خانواده 4 نفره دورودی در حمله رژیم صهیونیستی به تهران

سرمقاله صبح نو/ معادله رژیم به هم خورد

اتاق اصناف: ذخایر کالاهای اساسی کافی است

بنادر کشور در آماده‌باش برای تخلیه کالاهای اساسی

معاون وزیر کشاورزی: اختلالی در بازار برنج نداریم

تمدید لغو پروازهای داخلی و خارجی تا بامداد دوشنبه

وزیر نفت ساعاتی پیش از انبار نفت ری بازدید کرد

رژیم غذایی موفق لزوماً به کاهش وزن منتهی نمی‌شود

جلسه روانخواه با اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال

درخشان: خارجی‌ها بروند، اتفاق خاصی برای فوتبال ما نمی‌افتد

یک عکس دردناک که اشک هواداران فوتبال را درآورد

پیام احساسی شهاب زاهدی به هواداران ژاپنی

سرمقاله فرهیختگان/ همیشه استاد

سرمقاله وطن امروز/ ترامپ شریک نتانیاهو

تغییر ساعت کاری کارگران توافقی است

آنژیوگرافی: از تاریخچه تا پیشرفت‌های مدرن در تصویربرداری عروقی

پرداخت وام 50 میلیون تومانی به بازنشستگان کشوری

پالایشگاه اصفهان در سلامت کامل به فعالیت‌ها ادامه می‌دهد

بازار ارز تجاری باز است و معاملات طبق روال انجام می‌شود

تفاوت سرامیک درجه یک و دو چیست؟ راهنمای فنی

بیت‌کوین همچنان در شوک تنبیه متجاوز

فعالیت تمامی بانک‌ها طبق روال عادی

رئیس کل گمرک: ترخیص کالا در تمامی گمرکات طبق روال عادی در حال انجام است

فقر حتی به سلول‌ها رحم نمی‌کند

مبلغ نجومی برای رضایت‌نامه مهاجم مد نظر استقلال و پرسپولیس

او می‌خواهد اولین گلر رنگین‌ پوست مانشافت باشد

واکنش نظامی به باخت اطلاعاتی

دیپلمات پیشین: تصمیم‌گیری نهایی برای اجرای حمله میان واشنگتن و تل‌آویو اتخاذ شد

سرمقاله ابتکار/ ایستاده باید مرد!

سرمقاله جوان/ تکرار درس‌های دفاع مقدس در این جنگ

مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای والامقام خرم‌آباد فردا برگزار می‌شود

مسئولین ادارات در جهت حل مشکلات جامعه ایثارگری اهتمام داشته باشند

ممنوعیت سرو دخانیات در اماکن عمومی

محمد بنا: از فرود موشک‌های ایران در تل‌آویو احساس غرور کردم

صانعی: ملی‌پوشان فوتسال ناشنوا در تکرار قهرمانی مصمم‌‌تر شده‌اند

پیام احساسی روی دستمال کاغذی که اشک پیاتزا را در برزیل درآورد

قایدی در جمع سه بازیکن تاثیرگذار لیگ امارات