ندای لرستان

آخرين مطالب

کارکنان مرکز ارتباطات شهرداری تهران از بسته خرسندساز می‌گویند؛

از آیتم‌های پرطرفدار «مهدیار» و «مرکب یار» تا پیشنهاد برای هرچه بهتر شدن خدمات بسته خرسندساز شهرداری تهران

از آیتم‌های پرطرفدار «مهدیار» و «مرکب یار» تا پیشنهاد برای هرچه بهتر شدن خدمات بسته خرسندساز
  بزرگنمايي:

ندای لرستان - بسته خرسندساز در راستای ارائه خدمات رفاهی به کارکنان شهردای تهران آبان امسال رونمایی شد تا وعده شهردار مبنی بر توجه به پرسنل به مرحله اجرا برسد. در این گزارش به بررسی آیتم های ارائه شده در این بسته پرداخته ایم.

به گزارش خبرنگار شهر ، چندی پیش خبر اجرای بسته خرسندساز برای کارکنان شهرداری تهران از سوی زاکانی شهردار تهران و مجید باقری معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا اعلام شد تا رونمایی از این بسته با 14 محور که تلاش شده براساس نیاز پرسنل باشد، رونمایی شود.
مجید باقری معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران از آغاز اجرای این طرح در برخی محورها خبر داده به طوریکه اسامی نفراتی که در اولین مرحله می توانند از تسهیلات 50 میلیون تومانی بدون بهره و ضامن برخوردار شوند، مشخص شده است و یا برخی کارکنان در قالب بسته زوار برای اعزام به سفر زیارتی مشهد مقدس انتخاب شدند. برخی هم با بهره مندی از محور مددیار از خدمات درمانی بسته خرسندساز استفاده کرده اند. به طوری که آمار نشان می دهد رونمایی از این بسته تنها به اقدامی نمادین محدود نشده بلکه تمامی محورها مرحله به مرحله در حال اجراست. البته پس از رونمایی رسمی این طرح، اعضای شورای اسلامی شهر تهران ضمن ابراز خشنودی از بسته خرسندساز بر لزوم نظرسنجی از کارکنان برای اجرای هرچه بهتر آن نیز تأکید کرده اند.
حال به سراغ کارکنان مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران رفته ایم تا از نظرات آنها درباره این بسته مطلع شویم.
پیش بینی کارت اعتباری خرید؛ محوری خرسندساز در بسته خرسندساز
میلاد مقامی یکی از کارکنان مرکز ارتباطات با بیان اینکه اعزام تمام کارکنان به مشهد مقدس در قالب این بسته اتفاق خوبی است، گفت: در گذشته این اقدام به گونه ای بود که باید کارکنان از سابقه کاری پنج ساله برخوردار بودند تا می توانستند از این فرصت استفاده کنند اما اگر محور "زوار" برای تمام کارکنان و بدون قید و شرط انجام شود، رضایت بخش خواهد بود.
وی ادامه داد: اگر تسهیلات بانکی نیز به تمام کارکنان اعطا شود اتفاق خوبی خواهد بود. همچنین در نظر گرفتن کارت اعتباری خرید و واریز ماهیانه هفت میلیون تومان برای خرید از فروشگاه‌ شهروند و برداشت اقساطی این مبلغ از حقوق، نیز از آن آیتم هایی است که می تواند با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی جامعه گره گشا باشد.
مقامی با تأکید بر اینکه گرامیدشت شأن بازنشستگان اقدام ارزشمندی است زیرا تا امروز اتفاق خاصی در این زمینه شاهد نبودیم، اظهار کرد: آیتم های پزشکی و بهداشت فردی نیز در این بسته دیده شده که جای تقدیر دارد. مثلا اینکه مشاوره روانشناسی برای کارکنانی که عزیزان خود را از دست می دهند، برنامه خوبی است اما باید از روانشناسان حرفه ای و متخصص بهره گرفته شود.
این کارمند خدمات اداری افزود: افزایش مبلغ کمک هزینه مهدکودک از 200 هزار تومان به یک میلیون و 200 هزار تومان برای مادران شاغل هم با توجه به اینکه این مبلغ سال ها بود تغییری نداشت، می تواند کمک بزرگی به آنها باشد. البته پیشنهاد من این است که این رقم به پدران کارمند نیز که همسرانشان شاغل است هم تعلق بگیرد.
مقامی البته یک پیشنهاد دیگر هم برای مدیریت هزینه داشت. او گفت: اینکه امکان بازدید پرسنل از برج میلاد فراهم شود، رضایت بخش تر است و می توان هزینه های جنگ های شادی را در دیگر بخش ها صرف کرد.
وی استفاده از خدمات درمانی رایگان در قالب محور "مددیار" را برنامه ای ارزشمند دانست و گفت: محور "مرکب یار" و پیش بینی فرصتی برای استفاده کارکنان از تسهیلات خرید خودرو فرصت ارزنده ای است و اگر بتوان امکان خرید خودرو با قیمت کارخانه را برای پرسنل فراهم کرد، واقعا کمک بزرگی به کارمندان است.
مقامی تأکید کرد: در مجموع اگر قبل از تهیه این بسته قرار بود نظر بدهم، پیشنهاد من به عنوان یک کارمند این بود که هزینه این طرح در قالب افزایش حقوق کارکنان اختصاص پیدا می کرد چراکه ممکن است هزینه های مضاعفی را در برخی محورها داشته باشیم که اگر به حقوق اضافه شود، خرسندی بیشتری را به همراه خواهد داشت.
پیشنهاد ترمیم حقوق کارکنان رسمی در کنار بسته خرسندساز
حامد عظیمی یکی دیگر از پرسنل شهرداری تهران نفر بعدی است که به سراغ او می رویم تا نظرش را راجع به چهارشنبه های «همدلی و اتحاد» که هر هفته یک بخش از بسته خرسندساز شهرداری طی آن اجرایی می شود، بدانیم. او ارائه تسهیلات بانکی را یکی از محورهای خرسندساز این بسته عنوان کرد و گفت: عمده تقاضای کارکنان این بود که در کنار این بسته، آیتم هایی که برای ترمیم حقوق در نظر گرفته شده بود و مورد پیگیری قرار گرفته بود، هم عملیاتی می شد.
وی افزود: پیش بینی کمک هزینه مهدکودک برای بانوان کارمند اتفاق خوبی است چراکه 200 هزار تومان که پیش از این در نظر گرفته شده بود مبلغ ناچیزی است اما یک میلیون و 200 هزار تومان در کاهش هزینه آنها اثرگذارتر خواهد بود.
عظیمی یکی از درخواست های خود را پیش بینی سازوکاری برای حذف فرآیند طولانی اخذ تسهیلات دانست و گفت: پیش بینی کارت اعتباری برای خرید کالا اتفاق خوبی است اما باید در خصوص جزئیات و سازوکار آن اطلاع رسانی دقیق تری صورت بگیرد و ابهامات رفع شود.
وی اضافه کرد: محور "مرکب یار" و ارائه تسهیلات برای کارکنان جهت خرید خودرو بسیار ارزنده است چراکه بسیاری از کارمندان هنوز موفق به خرید خودرو نشده اند و این محور می تواند با پیش بینی سازوکارهای مشخص، کمک خوبی برای آنها باشد و باری از روی دوش آنها برداشته شود.
این کارمند رسمی شهرداری پایتخت تأکید کرد: قریب به 90 درصد پرسنل شهرداری دغدغه مسکن دارند و یکی از درخواست های آنها انجام ارزیابی برای تهیه اسامی کارکنانی است که از مسکن برخوردار نیستند و می توان بر این اساس تسهیلاتی را برای آنها در نظر گرفت.
تسهیلات خودرو مشکل گشای بخش عظیمی از کارکنان
فاطمه دامادی دیگر کارمند رسمی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با بیان اینکه برخی بندهای بسته خرسندساز بر محور ازدواج و فرزندآوری خلاصه شده است، اظهار کرد: به خودی خود کارمندانی که در این شرایط قرار ندارند، از محورهای موردنظر حذف می شوند بنابراین بهتر بود پیش بینی هایی هم برای این دست از کارکنان انجام می شد.
وی خاطرنشان کرد: دغدغه اصلی کارکنان تسهیلات مسکن و یا اختصاص تسهیلات خودرو است که برای خرید خودرو، محوری پیش بینی شده که اگر اجرایی شود اتفاق خوبی است و البته اگر تخصیص این تسهیلات بدون قرعه کشی باشد، اتفاق بهتری است.
دامادی ادامه داد: پیش بینی کارت اعتباری در قالب محور "نو نوار" و "خریدار" برای خرید کالا به مبلغ 50 میلیون تومان و اقلام اساسی به مبلغ هفت میلیون تومان و برداشت وجه آن به صورت اقساطی از حقوق هم می تواند کمک خوبی به سبد اقتصاد پرسنل باشد.
اقدام مثبت شهرداری در افزایش کمک هزینه مهدکودک برای مادران شاغل
یکی دیگر از کارکنان رسمی مرکز ارتباطات که در معاونت تبلیغات فعالیت می کند، نفر بعدی بود که نظرش را راجع به این بسته جویا شدیم. او گفت: پیشنهاد ما این بود که پیش بینی 20 درصد یکسان سازی و اختصاص گروه تشویقی در قالب بسته خرسندساز انجام می شد.
وی اضافه کرد: افزایش کمک هزینه مهد کودک به یک میلیون و 200 هزار تومان نیز واقعا اتفاق مثبتی است اما یکی از دغدغه های بانوان کارمند این است که در صورت یک روز دور کاری از این کمک هزینه محروم می شوند.
این کارمند رسمی برنامه ریزی برای سفر کارکنان به مشهد مقدس و ارائه تسهیلات را از آیتم های خوب این بسته دانست.
برگزاری آزمون استخدامی یکی از درخواست‌های کارکنان قراردادی
یکی دیگر از بانوان شاغل در مرکز ارتباطات شهرداری تهران نیز به خبرنگار ما گفت: برگزاری آزمون استخدامی برای تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی به رسمی هم می توانست محوری خرسندساز برای پرسنل قراردادی شهرداری باشد.
گفتنی است بسته خرسندساز در 14 محور با عنوان زوار، اعتبار، همیار، نوبهار، خریدار، نونوار، نگهدار، کهنه کار، غمخوار، خانوار، مهدیار، گشت و گذار، مددیار و مرکب یار برای کارکنان شهرداری تهران اجرا می شود.
انتهای پیام/

لینک کوتاه:
https://www.nedayelorestan.ir/Fa/News/260157/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

در دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با مدیران ارشد بیمه دی مطرح شد؛ بیمه دی موجب رضایتمندی خانواده‌‌ی بزرگ ایثار و شهادت و مایه‌ی آبرومندی در دولت گردید

بنیاد شهید تا پایان فروردین 1403 ، حدود 2 هزار میلیارد تومان به بیمه دی بدهی دارد

دستگاه های صدرنشین و قعر نشین تبدیل مجوزهای کاغذی را بشناسید

مقام مسئول: 6 دهک جامعه توان خرید خانه را ندارند

آیت‌الله جوادی آملی: بانک‌ها جلوی اختلاس‌ها را بگیرند

دستگیری عاملان نزاع و درگیری دسته‌جمعی در خرم‌آباد

سازش 35 درصد دعاوی کارگری و کارفرمایی در لرستان

نشست هم اندیشی با تشکل‌های ایثارگر استان کرمانشاه

انتصاب سرپرست جدید موسسه آموزشی علوم وفنون کیش

اعلام برنامه های هفته سلامت در نشست رییس مرکزتوسعه سلامت با خبرنگاران

ساخت و ساز در کیش باید الگوی صنعت ساختمان سازی در کشور باشد

ماجرای گروگان گیری دختر 16 ساله در تهران

انتقاد شدید روحانی مشهور از گرانی کمرشکن

رفع تصرف 187 میلیارد ریالی؛ نجات طبیعت مهدیشهر از چنگال زمین‌خواران

انتصاب مدیرکل جدید آموزش و پرورش لرستان

روز خوش بورس؛ جهش 78 هزار واحدی شاخص

اسنپ تخفیف ویژه مؤسسات نیکوکاری را تمدید کرد

صدور و تمدید 3259 مجوز سرمایه گذاری در سال 1402 در قشم/ 54 طرح جدید اقتصادی به بهره برداری رسید

قاضی زاده هاشمی: بنگاه های اقتصادی بنیاد شهید واگذار می شود

انتصاب مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان

کشف انبار کالای قاچاق در خرم آباد

مصوبه اقتصادی سفر دولت به لرستان همچنان در ابهام/ازنا«فولادی»نشد!

سقوط مرگبار جرثقیل در بندر امام خمینی

مرگ تلخ و دردناک دو مرد ایرانی داخل چادر مسافرتی

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1 اردیبهشت 1403

زمان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان 1403 اعلام شد

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

افت محسوس قیمت سکه امامی؛ عقبگرد دلار به کانال 65 هزار تومانی

فعال سیاسی: بدون تغییر در تیم اقتصادی دولت نباید منتظر بهبود اوضاع بود

خط فقر 150 هزار تومانی در سال 84

ثبت همزمان تصویر 4 قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده اشترانکوه

اجرای طرح «همیاران طبیعت» در لرستان

اطلاعیه فراجا درباره برخی برخورد‌های اخیر گشت ارشاد

جولان گرانی در کالاهای اساسی؛ حبوبات 30 درصد گران شد

افزایش نرخ سود بین بانکی در هفته پایانی فروردین ماه

قتل یک نفر بر اثر تیراندازی افراد ناشناس در الشتر

مشاهده چهار قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده اشترانکوه + فیلم

تصاویری از گشت و گذار 4 قلاده خرس قهوه‌ای در لرستان + فیلم

قتل مردِ جوان با شلیک افراد ناشناس در لرستان

مشاهده 4 قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده اشترانکوه + فیلم

افزایش 5000 تنی تولیدات باغی در لرستان

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان برکنار شد

(ویدیو) ثبت تصاویر چهار قلاده خرس قهوه‌ای در لرستان

ثبت تصاویر چهار قلاده خرس قهوه‌ای در لرستان

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان تغییر کرد

مشاهده چهار قلاده خرس قهوه‌ای در این استان

جامعه ایثارگری از بنیاد شهید و امور ایثارگران انتظاری جز تکریم ندارند

بدن انسان تا چه حد قادر به تحمل گرما می باشد؟

مغز هسته زردآلو را بخوریم یا نه؟ خواص مغز هسته زردآلو چیست؟

نکاتی مهم در مورد ضدآفتاب ها و طریقه مصرف آنها