ندای لرستان

آخرين مطالب

حفاظت از نظام و همراهی با انقلابی ها از خصوصیات عشایر است/تقدیم هزار شهید عشایر به انقلاب اجتماعي

حفاظت از نظام و همراهی با انقلابی ها از خصوصیات عشایر است/تقدیم هزار شهید عشایر به انقلاب
  بزرگنمايي:

ندای لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: حفاظت از نظام و همراهی با انقلابی ها از دیرباز از خصوصیات عشایر بوده است و تقدیم هزار شهید از عشایر در لرستان نشان از وفاداری این مردم وفادار است.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی عصر امروز در دیدار با عشایر لرستان که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد اظهار داشت: در دفاع مقدس رزمندگان برگ زرینی از تاریخ افتخار این ملت را رقم زدند، وقتی نام عشایر شنیده می شود می بینیم اوصافی در آنها نهفته است که تدین، شجاعت، انقلابی گری، محب اهل بیت (ع) بودن و مدافع ارزشهای اسلامی نمونه ای از آن ویژگی هاست.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
وی افزود: یک ارتباطی بین عشایر و امامین انقلاب است به طوری که هم عشایر در نزد امام(ره) و رهبری از جایگاه والایی برخوردارند و هم وجود عشایر مالامال از عشق و محبت به امامین انقلاب است.
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه هر خانه عشایر یک اقتصاد مقاومتی است چرا که اهل تولید بوده و در دامداری و دامپروری و هم در کشاورزی تلاش دارند عنوان کرد: عشایر، کمربند امنیتی نظام جمهوری اسلامی بوده و هستند و حفاظت از نظام و همراهی با انقلابی ها از دیرباز از خصوصیات عشایر بوده است همچنین تقدیم 11 هزار شهید و صدها جانباز گواهی بر این مطلب است و هزار شهید از عشایر در لرستان هستند که نشان از وفاداری این مردم وفادار است.
وی بیان کرد: خانه های عشایر محلی امن برای روحانیون انقلاب قبل از انقلاب بوده است و ما نقش بی نظیر عشایر را در دفاع مقدس مشاهده کردیم که با سلاح های خودشان در جبهه ها حضور یافتند و از خاک وطن دفاع کردند.
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه پایداری و مقاومت عشایر این سرافرازی را برای ملت ایران به ارمغان آورده است، تصریح کرد: ارتش پهلوی نیم روز نتوانست در مقابل قوای متفقین مقاومت کند و تسلیم شدند ولی با پشتیبانی ملت و جانفشانی عشایر سرافرازی برای ملت رقم خورده است.
وی اظهارداشت: اگر قوی نباشیم این همه علیه ما توطئه نمی شود و امروز همه دست به دست هم می دهند که در مقابل این نظام توطئه کنند ولی موفق نمی شوند و رئیس جمهور کشورمان موضع شفاف نظام را در سازمان ملل بیان می کند و عکس سردار شهید سلیمانی را بر سر دست می گیرد و رئیس جمهور سابق آمریکا را به عنوان قاتل معرفی کرد حرف کمی نیست.
: نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: این عزت و سرافرازی از پایبندی ملت ایران به اسلام قرآن رقم خورد و عشایر تسلیم ناپذیر در برابر زورگویان هستند و این عزت را اسلام و قرآن به ما داده است، هر جایی به احکام اسلامی پایبند باشیم به همان میزان سربلند هستیم.
وی عنوان کرد: کسانی که به مقدسات توهین می کنند می دانند که این عزت و شرافت را از احکام اسلامی داریم و اغتشاشگران ماهیت حقیقی خود را نشان دادند که با اسلام و قرآن مخالف هستند و تلاش دارند ما را از ارزشهای اسلامی جدا کنند.
:حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: امروز زن مسلمان در همه عرصه ها حضور دارد و با رعایت حجاب رشد و تعالی یافتند، در بین عشایر دخترانی هستند که با نجابت و شرافت تحصیلات عالیه دارند و همه مانند سدی در برابر توطئه های دشمن ایستاده اند و باید بر بازوان انسان های انقلابی که خودجوش به میدان آمدند و احساس تکلیف کردند و در مقابل اغتشاشگران ایستادند بوسه زد.
نوی با اشاره به وظایف دستگاه ها تصریح کرد: پرچم 6544 شهید استان و هزار شهید عشایر که در راه آرمانها به شهادت رسیدند، در دست شماست و باید دستگاه های مربوطه وظایف خود را در قبال عشایر انجام دهند که محرومیت زدایی تا حدی انجام شده ولی خدمت به عشایر افتخار است و با توجه به فصول سرد سال خدمات رسانی را افزایش دهند.
نماینده ولی فقیه در لرستان اظهارداشت: عشایر الگوی شاخص اتکا به تولید داخل هستند و باید همه بسترهایی که سبب تقویت این تولید می شود را رونق داد و کسانی که از توانای لازم برخوردار هستند در اموری که مربوط به عشایر است به کار گرفته شود تا خدمات بهتری به عشایر ارائه شود.
وی با اشاره به نقش پررنگ بانوان عشایر افزود: زحمات بانوان عشایر در تربیت فرزندان و تولید بسیار برجسته و ممتاز است و برای کنگره 6544 شهید استان، تاریخ پرافتخار استان که برگ هایی از آن مربوط به عشایر است، باید از کسانی فیلم ساخت و کتاب نوشت که همسرشان در راه انقلاب به شهادت رسیده و برای رشد و تعالی فرزندان خانواده تلاش های بسیاری از متحمل شده است.
انتهای پیام/

ندای لرستان

منبع: دانا
اخبار استان کرمان
اخبار نظام شهر
کلیدواژه: حجت الاسلام والمسلمین هزار شهید
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد 36098411 را به همراه موضوع به شماره 100010022100 پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 1382/10/17 مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

لینک کوتاه:
https://www.nedayelorestan.ir/Fa/News/257433/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

فرمانده‌ای که روح نبرد را در کرانه‌ باختری دمید

کندوی پول ساز | چطور محصولی مثل عسل را صادر کنیم؟

علت گرانی شدید قیمت پیاز

کاهش منابع آب زیرزمینی و آبدهی رودخانه‌های لرستان

دره خزینه، یکی از دره‌های زیبا و شگفت‌انگیز لرستان+فیلم

اتصال 232 روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت

فضای سبز بروجرد با پساب آبیاری می‌شود

جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی

مناسبت روز/ جمعه، 7 اردیبهشت‌ماه

دیگر خط لوله صلح بی‌معناست

بودجه شفاف و مجلس رأس امور

پالس‌های چراغ خاموش آمریکا

خطر از بین رفتن بینایی یک بازداشتی

سرنوشت دلارهای نفتی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس

تعطیلی پنج‌شنبه یا شنبه؛ در این یک فقره حق با بهروز افخمی بود!

آقای ذوالنوری ممنون

پیانو هم قیمت یک آپارتمان شد

سیگنال مثبت به بورس تهران

تولید 5.5تن گندم آبی در هر هکتار از مزارع لرستان

شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم

طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان احداث می شود

پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد

تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود

استفاده از برنامه‌های نامزدهای انتخابات در کمیسیون‌های تخصصی

استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد

خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی

برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد

آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان

یکپارچه سازی اراضی لرستان ضروری است

232 روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند

ثبت اختراع کاربردی دانشجوی دانشگاه لرستان

راه‌اندازی شبکه ملی روستا در صدا و سیما

ماجرای قتل هولناک پدر به دست دختر جوانش

محاکمه یک پرستار قلابی به جرم قتل زن مسن

عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند

نمایندگانی که از رئیسی دعوت کردند باید در برابر ناکارآمدی دولتش پاسخگو باشند

جبهه پایداری معامله‌گر است

اسراییل‌ ضربه راهبردی خورده است

دردسر تیک‌تاک

ائتلاف غرب علیه نفت روسی

اتفاق جدید در بازار مسکن؛ خریداران مسکن و مستاجران منتظر تغییر باشند

واکنش همتی به سخنان قالیباف؛ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

سرقت عجیب سهمیه بنزین؛ مواظب کارت سوخت خود باشید!

تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است

اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد

آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد

برگزاری جشنواره مردمی وعده صادق در کوهدشت

طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می‌شود

نجات روسیه با اقتصاد موازی

گل‌درشت‌گویی ماورایی سریال ده‌نمکی