ندای لرستان

آخرين مطالب

دست خالی خیبر خرم‌آباد از فوتبال باشگاه‌های کشور ورزشي

دست خالی خیبر خرم‌آباد از فوتبال باشگاه‌های کشور
  بزرگنمايي:

ندای لرستان - خرم‌آباد - تیم خیبر خرم آباد که به طور معمول تا میانه های لیگ فوتبال دسته یک باشگاه های کشور نتایج خوبی کسب می کند در اواخر فصل ناکام می ماند و امسال نیز جام حذفی و لیگ دسته اول را با دستان خالی بدرقه کرد.

به گزارش ایرنا تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در دیدارهای تدارکاتی پیش فصل خود نتایج قابل قبولی را کسب کرد، در این دیدارها با شهرداری آستارا یک به یک شد، در مقابل استقلال تهران 2 بر یک شکست خورد، همچنین فجر سپاسی شیراز را با 2 گل، فولاد خوزستان را با یک گل، امید بادران تهران را با چهار گل و عقاب تهران را با سه گل بدرقه کرد.
تمام تمرکز تیمی خیبر بر رقابت های لیگ یک بود و مردم لرستان و دیگر لرتباران چشم انتظار کسب موفقیت آن بودند، تیمی که می توانست با روحیه مناسب، نظم دفاعی، کار تیمی منسجم و موقعیت سازی در نوک حمله، امید را در دل هواداران زنده نگه دارد.
در این راستا حمید طاهری فرد، وحید امانی، احمد بهاروندی، محمد پاپی، محمدعلی مغنمیان، محمدعلی صفیا، مهرداد قنبری، میلاد غریبی، حسین فاضلی، ابوالفضل طهماسبی، یوسف وکیا، رحیم آلبوغبیش، شهرام سالاری با عقد قرارداد به جمع سبز پوشان خیبر خرم‌آباد اضافه شدند.
همچنین احمد زارعی، رضا شکری، محمود بیرانوند یگانه، محمد صادق نادرپور، مرتضی غلامعلی تبار، احسان جودکی، محمد جواد عباسی و آرش افشین قرارداد خود را با این تیم تمدید کردند.
انتخاب و برکناری محسن عاشوری به عنوان سرمربی تیم خیبر خرم‌آباد
"محسن عاشوری" 19 تیر 1400 به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال دسته اولی خیبر خرم‌آباد جایگزین عبدالله ویسی شد، عاشوری تا هفته بیستم فصل گذشته هدایت بادران را برعهده داشت که با این تیم نتایج مطلوب و درخشانی را کسب کرد و این تیم را مدعی صعود تحویل روانخواه داد.
اما در نهایت 27 آبان ماه سال گذشته تصمیم مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم‌آباد، محسن عاشوری از سمت سرمربیگری این تیم برکنار شد.
عبدالله ویسی، سکاندار هدایت سبزپوشان
با تصمیم مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم‌آباد "عبدالله ویسی" پس از برکناری "محسن عاشوری" سکان هدایت تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد را برعهده گرفت.
ویسی پیش از این نیز در فصل گذشته هدایت تیم خیبر خرم آباد را برعهده داشت و در هفته ششم لیگ یک و در حالی که خیبر با 11 امتیاز در جایگاه چهارم قرار داشت، برای دومین بار جایگزین محسن عاشوری شده بود.
عبدالله رفت و فراز آمد
چهاردهم اسفندماه سال گذشته، باشگاه خیبر پس از آنچه کسب نتایج ضعیف اعلام شد، پایان همکاری با عبدالله ویسی سرمربی خود را اعلام و فراز کمالوند را برای سکانداری این تیم انتخاب کرد که این سومین تغییر سرمربی در این فصل باشگاه خیبر بود.
در این راستا قرارداد فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال این باشگاه با هدف «تسریع در برنامه‌ریزی» و «پیشبرد اهداف برای فصل آینده» برای فصل آینده تمدید شد.
کمالوند سابقه هدایت تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان، تراکتور تبریز، پارس جنوبی جم، گسترش فولاد، شیرین فراز کرمانشاه، صنعت نفت آبادان را در کارنامه دارد.
ناکامی خیبر در جام حذفی فوتبال کشور
سبزپوشان خیبر در مرحله نخست رقابت های جام حذفی نیز با یک گل شهرداری همدان را از پیش رو برداشتند و به مرحله بعدی صعود کردند، خیبر در مرحله یک شانزدهم نهایی نیز مس شهر بابک را با سه گل شکست داد و به مرحله یک هشتم رسید همچنین با نتیجه پنج بر یک صنعت نفت آبادان را شکست داد و راهی یک چهارم شد.
خیبر در جام حذفی هم بین هشت تیم برتر قرار داشت که با شکست یک بر صفر مقابل مس کرمان از صعود به مرحله بعد بازماند، این درحالی بود که فراز کمالوند با تیم دوم خود راهی کرمان شد و به امید صعود به لیگ برتر، جام حذفی را جدی نگرفت.
خیبر فصل گذشته نیز در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، صنعت نفت آبادان را با یک گل شکست داد و به مرحله بعدی صعود کرد، پس از آن تا مرحله یک چهارم نهایی پیش رفت اما در مقابل ملوان در انزلی شکست خورد و از صعود بازماند.
تقویت تیمی برای فصل آینده لیگ یک
هفته های پایانی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور برای تیم فوتبال خیبر بدون استرس به صعود لیگ برتر بود چراکه امید این تیم برای راهیابی به بالاترین سطح فوتبال باشگاهی ایران از بین رفت و این تیم با حذف از جام حذفی و نا امید شدن از صعود به لیگ برتر به دنبال تقویت، توسعه و هماهنگی تیمی برای حضور در رقابت های فصل آینده لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور است.
خیبر که تا هفته بیستم به همراه ملوان بندر انزلی یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بود با کسب نتایج ضعیف، 2 شکست متوالی و جا ماندن از کورس قهرمانی لیگ یک، امید خود را از دست داد. 
پس از اعلام سازمان لیگ مبنی بر حضور تماشاگران در ورزشگاه، دیدارهای خیبر خرم‌آباد مقابل حریفان با 30 درصد از ظرفیت برگزار شد اما حضور هواداران پرشور خیبر هم در کسب نتایج مطلوب برای این تیم اثرگذار نبود و تیم خیبر خرم‌آباد از هفته سی و چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، در ورزشگاه خانگی خود مقابل مس کرمان با 2 گل مغلوب شد.
این دیدار در آخرین هفته رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور برگزار شد که تیم ملوان بندرانزلی قهرمان لیگ شد و به همراه مس کرمان به لیگ برتر صعود کرد وهمچنین ماشین سازی تبریز، شاهین شهرداری بوشهر و ویستا توربین قزوین به دسته پایین تر سقوط کردند.
در نهایت تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد با 16 برد، 11 تساوی و هفت باخت، 47 گل زده و 29 گل خورده و 59 امتیاز در رده چهارم جدول 18 تیمی لیگ یک قرار گرفت و فصل برای این تیم و بازیکنان به پایان رسید.
برچسب‌ها
فوتبال فدراسیون فوتبال ایران خیبر خرم آباد خرم آباد

لینک کوتاه:
https://www.nedayelorestan.ir/Fa/News/251529/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

فرمانده‌ای که روح نبرد را در کرانه‌ باختری دمید

کندوی پول ساز | چطور محصولی مثل عسل را صادر کنیم؟

علت گرانی شدید قیمت پیاز

کاهش منابع آب زیرزمینی و آبدهی رودخانه‌های لرستان

دره خزینه، یکی از دره‌های زیبا و شگفت‌انگیز لرستان+فیلم

اتصال 232 روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت

فضای سبز بروجرد با پساب آبیاری می‌شود

جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی

مناسبت روز/ جمعه، 7 اردیبهشت‌ماه

دیگر خط لوله صلح بی‌معناست

بودجه شفاف و مجلس رأس امور

پالس‌های چراغ خاموش آمریکا

خطر از بین رفتن بینایی یک بازداشتی

سرنوشت دلارهای نفتی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس

تعطیلی پنج‌شنبه یا شنبه؛ در این یک فقره حق با بهروز افخمی بود!

آقای ذوالنوری ممنون

پیانو هم قیمت یک آپارتمان شد

سیگنال مثبت به بورس تهران

تولید 5.5تن گندم آبی در هر هکتار از مزارع لرستان

شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم

طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان احداث می شود

پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد

تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود

استفاده از برنامه‌های نامزدهای انتخابات در کمیسیون‌های تخصصی

استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد

خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی

برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد

آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان

یکپارچه سازی اراضی لرستان ضروری است

232 روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند

ثبت اختراع کاربردی دانشجوی دانشگاه لرستان

راه‌اندازی شبکه ملی روستا در صدا و سیما

ماجرای قتل هولناک پدر به دست دختر جوانش

محاکمه یک پرستار قلابی به جرم قتل زن مسن

عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند

نمایندگانی که از رئیسی دعوت کردند باید در برابر ناکارآمدی دولتش پاسخگو باشند

جبهه پایداری معامله‌گر است

اسراییل‌ ضربه راهبردی خورده است

دردسر تیک‌تاک

ائتلاف غرب علیه نفت روسی

اتفاق جدید در بازار مسکن؛ خریداران مسکن و مستاجران منتظر تغییر باشند

واکنش همتی به سخنان قالیباف؛ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

سرقت عجیب سهمیه بنزین؛ مواظب کارت سوخت خود باشید!

تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است

اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد

آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد

برگزاری جشنواره مردمی وعده صادق در کوهدشت

طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می‌شود

نجات روسیه با اقتصاد موازی

گل‌درشت‌گویی ماورایی سریال ده‌نمکی