ندای لرستان

آخرين مطالب

ارتقای شاخص‌های بین‌المللی دانشگاه لرستان علمي

ارتقای شاخص‌های بین‌المللی دانشگاه لرستان
  بزرگنمايي:

ندای لرستان- سیدحسام‌الدین حجازی، اظهار کرد: دانشگاه لرستان نزدیک به 9000 دانشجو دارد که تعداد دانشجویان مجرد دانشگاه 8391 نفر و تعداد دانشجویان متأهل 440 نفر است و براین اساس، اگر برمبنای تصمیمات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، دانشگاه‌ها در آینده به صورت کامل بازگشایی شوند برنامه‌ریزی‌های لازم از الان برای ارتقای شرایط کیفی خوابگاه‌های اسکان دانشجویان دانشگاه لرستان در حال اجراست.

وی ادامه داد: در حال حاضر، 3522 دانشجوی مجرد و 440 دانشجوی متأهل غیربومی در دانشگاه لرستان در حال تحصیل هستند و اولویت اصلی اسکان در خوابگاه‌ها نیز با دانشجویان غیربومی است.

حجازی بیان کرد: باتوجه به ارتقای شاخص‌های بین‌المللی دانشگاه لرستان و اگر دانشگاه‌ها به صورت کامل بازگشایی شوند، 250 نفر نیز دانشجوی غیرایرانی در خوابگاه‌های دانشجویی زیرنظر دانشگاه لرستان بایستی اسکان داده شوند.

سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان، عنوان کرد: در بخش خوابگاه‌های دانشجویان دختر، هیچ‌گونه مشکل و کمبودی نداریم اما در بخش دانشجویان پسر، کمبودهایی در زمینه خوابگاه داریم که البته پیگیر هستیم که برای ساخت کامل خوابگاه دانشجویی پسرانه در سایت مرکزی دانشگاه لرستان که 50 درصد نیز پیشرفت فیزیکی دارد از ظرفیت نمایندگان استان در مجلس برای جذب اعتبارات بیشتر استفاده کنیم و همچنین بتوانیم از ظرفیت‌های خیرین و نیکوکاران و ظرفیت‌های سازمان امور دانشجویان وزارت علوم هم استفاده کنیم تا این خوابگاه به صورت کامل ساخته شود که ظرفیت پذیرش بیش‌از 300 دانشجوی پسر را دارد.

وی افزود: در حال حاضر، دانشگاه لرستان تعداد 10 سرای دانشجویی دارد و همه تلاش ما این است که بازدیدهای منظم میدانی از این سراها تقویت شده و شرایط و زیرساخت‌های اسکان دانشجویان، ارتقاء پیدا کنند.

حجازی تصریح کرد: براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری در ارتباط با وجود امکانات و زیرساخت‌های کافی در نظام دانشگاهی کشور، همه تلاش ما این است که امکانات رفاهی و خدماتی دانشجویان بیشتر شوند تا محیط دانشگاه از نظر امکانات و خدمات رفاهی دانشجویی، یک محیط کاملاً مطلوب برای تحصیل باشد.

سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان اظهار کرد: یکی‌از برنامه‌های حوزه کاری این معاونت این است که تقاضا داده‌ایم چاپگرهایی که چند روز پیش در بخش‌های اداری دانشگاه جمع‌آوری شدند به بخش‌های خوابگاهی با تأکید بر خوابگاه تحصیلات تکمیلی، منتقل شوند تا امکانات مورد نیاز دانشجویان ساکن در خوابگاه‌ها بیشتر شود.

وی ادامه داد: همچنین توسعه زیرساخت‌های ورزشی از دیگر برنامه‌ها و اولویت‌های معاونت دانشجویی است و در چند روز گذشته شاهد بوده‌ایم که مسیر و ایستگاه‌های دوچرخه‌سواری دانشجویان در سایت مرکزی دانشگاه لرستان به بهره‌برداری رسید که این اقدام در راستای ترویج فرهنگ ورزش و تندرستی در بین دانشجویان و توجه به شاخص‌های مدیریت سبز در دانشگاه‌هاست.

حجازی عنوان کرد: در حال برنامه‌ریزی و اجرای طرحی هستیم که براساس آن سیستم ورود و خروج دانشجویان به خوابگاه که قبلاً به صورت سنتی و دستی بوده در آینده نزدیک به صورت کاملاً اتوماسیونی و آنلاین ثبت شود و ما به صورت آنلاین، آمار تعداد دانشجویان ساکن در خوابگاه‌ها را به صورت دقیق در اختیار داشته باشیم.

سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان گفت: یکی دیگر از اقدامات انجام شده این است که در خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه لرستان، اتاق مهمان تهیه کرده‌ایم و این اتاق برای اسکان موقت همراهان دانشجویان همچون پدر و مادر و یا استفاده دانشجویان مقطع دکترا که در طول هفته، یک شب ساکن خوابگاه هستند کاربری دارد.

وی بیان کرد: یکی‌ از برنامه‌ها این است که در آینده با مشارکت باشگاه‌های ورزشی همچون باشگاه خیبر، آکادمی ورزشی در سایت مرکزی دانشگاه لرستان ساخته شود که دارای انواع بخش‌های متنوع ورزشی برای ارتقای شاخص‌های ورزشی، دانشجویی دانشگاه لرستان خواهد بود.

حجازی، تصریح کرد: کوشش مجموعه کاری معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان این است که انتخابات شورای صنفی دانشجویان هرچه سریعتر انجام شود تا فعالیت‌های این شورا نیز تقویت شود و رویکرد کاری ما افزایش مشارکت دانشجویان در کمک کردن به مجموعه تیم مدیریتی دانشگاه لرستان برای ارتقای شاخص‌هاست.

سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان ادامه داد: در بخش تغذیه دانشجویی نیز همه تلاش ما این است که شاخص‌های این بخش هم ارتقاء پیدا کنند تا در نهایت، رضایتمندی دانشجویان از خدمات و امکانات دانشگاه لرستان، بیشتر شود.

وی از همه مدیران میانی، کارشناسان و نیروهای زیرمجموعه کاری معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان به خاطر تلاش شبانه‌روزی برای ارتقای کیفی شاخص‌های حوزه‌ کاری، تقدیر کرد.

لینک کوتاه:
https://www.nedayelorestan.ir/Fa/News/241495/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

نمایندگانی که از رئیسی دعوت کردند باید در برابر ناکارآمدی دولتش پاسخگو باشند

جبهه پایداری معامله‌گر است

اسراییل‌ ضربه راهبردی خورده است

دردسر تیک‌تاک

ائتلاف غرب علیه نفت روسی

اتفاق جدید در بازار مسکن؛ خریداران مسکن و مستاجران منتظر تغییر باشند

واکنش همتی به سخنان قالیباف؛ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

سرقت عجیب سهمیه بنزین؛ مواظب کارت سوخت خود باشید!

تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است

اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد

آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد

برگزاری جشنواره مردمی وعده صادق در کوهدشت

طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می‌شود

نجات روسیه با اقتصاد موازی

گل‌درشت‌گویی ماورایی سریال ده‌نمکی

اصفهان؛ میخی بر تابوت اسرائیل

نرخ مصوب انواع میوه اعلام شد؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشید!

قیمت این خودرو 30 میلیون تومان ارزان شد

جوی آرام و پایدار در لرستان

اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد

بازدید استاندار لرستان از پروژه راه‌آهن خرم‌آباد

«طوفان اقصی» کار این ژنرال اسرائیلی را ساخت

هشدار درباره آینده اقتصاد ایران

مهاجرت با ویزای جعلی

فیلمی که آمریکا را به وحشت انداخت!

«اقتصاد» میدان شلغم‌فروشان شده است!

شاهکار ایرانی در سریلانکا

شیائومی نیامده رکورد زد!

بی‌رمقی اونس جهانی برای سومین روز متوالی

فیلمی از سورپرایز جالب مردم در کنسرت توسط گرشا رضایی

مطالبه‌گری؛ مهمترین برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سیزدهم

مقایسه نرخ رشد اقتصادی ایران در میان اقتصادهای بزرگ دنیا

اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان؛ مبنا کدام قانون باید باشد؟

لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان

کیش برترین منطقه آزاد در حوزه‌ی اقتصادی شد

غبارروبی گلزار شهدا خرم‌آباد با حضور استاندار جدید لرستان

رونمایی از نخستین موتور بنزینی شش سیلندر ایرانی

سایه‌روشن سهام سرخابی‌ها

قیمت تخم‌مرغ در سراشیبی افتاد؟

انتقاد از مصوبه مجلس در مورد مالیات طلا؛ دیگر مردم سمت خرید طلا هم نمی‌آیند

دمای روزانه در لرستان روند افزایشی دارد

مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان

حضور بیش از 60 پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان

اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است

دستگاه تلقیح مصنوعی ملکه ثبت اختراع شد

دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با جامعه معظم ایثارگری

کیش در صدر مناطق آزاد نشست/ تقدیر ویژه‌ی معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر اقتصاد از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان رتبه‌ی برتر روابط عمومی و تصویرسازی

افزایش 93 درصدی سطح زیر کشت کلزا در سلسله

دلایل کاهش تمایل شرکت‌ها برای ورود به بورس

نخستین برات الکترونیکی صادر شد