اولویت مدیران مدارس بروجرد تحول در امر پژوهش است
فرهنگي
بزرگنمايي:
ندای لرستان- محمد مهرافزون روز دوشنبه در نشست بررسی مسایل و مشکلات بازگشایی مدارس
افزود: مدیران موفق، با مثبت اندیشی و تحول در آموزش و تنوع در پرورش،
مدارسی نتیجه گرا و فرآیندگرا را با هدف تحقق بیانیه گام دوم انقلاب دایر
می کنند.
وی اظهار داشت: نقش مدیر توانمند، هدفمند و هنرمند در رشد و بالندگی محیط های آموزشی انکار ناپذیر است.
وی ادامه داد: مدیران با درایت با امکانات موجود و حتی اندک به بهترین
شکل می توانند موفقیت و دستاوردهای خوبی را در زمینه های آموزشی، پرورشی،
فرهنگی و عمرانی برای مدرسه به ارمغان آورند .
مهرافزون با تاکید بر اینکه مدیران مدارس باید برای حل و فصل
مسائل، زبانی گویا داشته باشند افزود: برای ارزیابی توانمندی و شایستگی
مدیران شاخص های متفاوتی وجود دارد که می توان یک مدیر را از لحاظ لیاقت،
جسارت، درایت و متانت سنجید و توانمندی های او را در قدرت برنامه ریزی،
قاطعیت در تصمیم گیری های منطقی، بینش و دانش ارزیابی کرد.
وی با بیان اینکه مدارس سالم، پویا و شاد نتیجه گرا و فرآیندگرا هستتد
اظهار داشت: تحول و تنوع 2 واژه مهم در سند تحول بنیادین هستند و هرگاه
مدیری این 2 را مورد توجه داشته باشد می تواند مجموعه آموزشی خود را به سمت
اهداف آموزشی و در نهایت سند تحول بنیادین سوق دهد.
لینک کوتاه:
https://www.nedayelorestan.ir/Fa/News/238853/