ندای لرستان

آخرين مطالب

مسئولان با عمل به وعده‌ها اعتماد را به مردم بازگردانند سياسي

مسئولان با عمل به وعده‌ها اعتماد را به مردم بازگردانند
  بزرگنمايي:

ندای لرستان -

ندای لرستان


ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: دولت سیزدهم و استاندار به‌عنوان نماینده دولت در استان، باید با اجرای وعده‌ها و برقراری عدالت اجتماعی اعتماد را به مردم بازگردانند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، در گردهمایی فصلی ائمه جمعه لرستان با تبریک هفته وحدت، اظهار کرد: ائمه جمعه استان در قرارگاه فرهنگی نماز جمعه و ارتباطی که در همه ایام با مردم دارند با معرفت‌افزایی، آگاهی‌بخشی و بصیرت دادن در مسائل فرهنگی، دینی، سیاسی و اجتماعی در طول 41 سال گذشته نقش بی‌بدیلی را ایفا کرده‌اند.
وی با بیان اینکه دعوت خویشتن و سپس مردم به تقوای الهی، ترویج اعتقادات، گسترش احکام اسلامی و اخلاق اسلامی وظیفه‌ای بوده که ائمه جمعه لرستان به‌طور دوام و مستمر انجام داده‌اند، اضافه کرد: معرفت‌افزایی و آگاهی‌بخشی ائمه‌جمعه هیچ‌گاه تحت‌تاثیر جناح‌های سیاسی و برخی رویدادهای زودگذار قرار نگرفته است و برخی ائمه جمعه بیش از 20 سال با تمام فراز و فرودها این سنگر را حفظ کرده‌اند.
رسالت مهم ائمه‌جمعه و روحانیت جریان‌سازی سالم فرهنگی است
شاهرخی رسالت مهم ائمه‌جمعه و روحانیت را جریان‌سازی سالم فرهنگی، دینی تاثیر گذار دانست و افزود: جریان‌سازی سالم فرهنگی، دینی تاثیرگذار نیازمند بسترها و ابزارهایی است و به طور یقین پیوند دستگاه‌های فرهنگی و دولتی استان با ائمه جمعه می‌تواند این جریان فرهنگی را با سرعت و موفقیت بیشتری به اهداف موردنظر نائل کند.
امام‌جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه برخی دستگاه‌ها و مؤسسات فرهنگی و دولتی هستند که می‌توانند ائمه جمعه را در شهرهای استان برای رسیدن به نقطه مطلوب یاری کنند، اضافه کرد: ائمه‌جمعه در شرایطی مشغول به انجام وظیفه شده‌اند که مردم بصیر و انقلابی استان از بیکاری جوانان، تورم، عدم رونق مطلوب کسب و کار، کارگاه‌ها و کارخانه‌های تعطیل شده، عدم تخصیص بی‌منطق آب، عدم تکمیل سدها، عدم آبیاری شبکه آبیاری از سدها به دشت‌های وسیع، نبود صنایع تبدیلی، فعالیت‌های نیمه‌کاره و ده‌ها ترک فعل و خسارات ناشی از سیل رنج می‌برند و ائمه‌جمعه با کار شبانه‌روزی تلاش کردند پیوند مردم را با نظام انقلاب اسلامی حفظ کنند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه طی سال‌های اخیر علی‌رغم مشکلات فراوان ائمه‌جمعه با استقامت وظیفه ترسیم شده از طرف مقام معظم رهبری که بر عهده آنها گذاشته شده است به نحو احسن انجام دهند، گفت: مردم شجاع و دلاورلرستان آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی را می‌شناسند و به آنها علاقه دارند و در مسیر رسیدن به آرمان‌ها مستحکم ایستاده‌اند که نمونه بارز آن 6300 شهید دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، امنیت و سلامت است.
مردم لرستان از فساد، مفسد، تبعیض، فاصله طبقاتی، حاکمیت روابط بر ضوابط بیزار هستند
شاهرخی افزود: مردم لرستان از فساد، مفسد، تبعیض، فاصله طبقاتی، حاکمیت روابط بر ضوابط، جذب نیروی بدون قاعده تحت عنوان قراردادی، حجمی و شرکتی بیزار هستند و از طرف دیگر از مبارزه با فساد، اعمال قانون مقتدرانه در برابر سودجویان و کسانی‌که شیفته خدمت به خود هستند نه مردم و کمک به محرومین و بسط عدالت اجتماعی استقبال می‌کنند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه متاسفانه اعتماد عمومی مردم لرستان آسیب‌دیده و راه ترمیم آن عمل به وعده‌هایی است که دولت سیزدهم و استاندار به‌عنوان نماینده دولت در استان باید با اجرای وعده‌ها و برقراری عدالت اجتماعی اعتماد را به مردم را بازگردانند، اظهار کرد: برای به دست آوردن اعتماد مردم و اجرای وعده‌های دولت باید مدیران انقلابی و قوی برای برقراری عدالت اجتماعی مستحکم در برابر تبعیض‌ها بایستند، اهل کار و تلاش مضاعف و جهادی باشند و با هرگونه شائبه ویژه خواری، جذب نیرو بدون ضابطه و واسطه و همراه با تبعیض مقابله کنند و همچنین شجاع، انقلابی، جهادی، دانا و توانا، با نشاط، پر انگیزه، اهل پیگیری، صادق، مسئولیت‌پذیر، عدالت خواه و اهل حضور در میدان کار و تلاش باشند و زندگی ساده و در دسترس مردم باشند.
شاهرخی گفت: مردم لرستان نگاه‌شان به ائمه‌جمعه استان است و می‌گویند ما را به انتخابات فراخوان کردید و حال منتظر تحول همراه با جهش در استان هستیم زیرا لرستان با داشتن ظرفیت‌های فراوان همچون آب، خاک حاصلخیز، گیاهان داروئی، حبوبات، باغات، دامپروری، کشاورزی، شیلات، گردشگری و معادن می‌تواند به جایگاه واقعی خودش نائل شود.
وی تصریح کرد: در راه رسیدن به اهداف استان ائمه‌جمعه همچون گذشته وظیفه هم‌افزایی با ریاست جمهور، هیئت دولت، استاندار در اجرای برنامه‌ها را دارند البته نظارت، هدایت، مطالبه گری، نقد منصفانه مبتنی‌بر اخلاق همراه با ارائه راهکارها نیز جزء وظایف ائمه‌جمعه در گذشته بوده و هست.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.nedayelorestan.ir/Fa/News/233319/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

نمایندگانی که از رئیسی دعوت کردند باید در برابر ناکارآمدی دولتش پاسخگو باشند

جبهه پایداری معامله‌گر است

اسراییل‌ ضربه راهبردی خورده است

دردسر تیک‌تاک

ائتلاف غرب علیه نفت روسی

اتفاق جدید در بازار مسکن؛ خریداران مسکن و مستاجران منتظر تغییر باشند

واکنش همتی به سخنان قالیباف؛ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

سرقت عجیب سهمیه بنزین؛ مواظب کارت سوخت خود باشید!

تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است

اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد

آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد

برگزاری جشنواره مردمی وعده صادق در کوهدشت

طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می‌شود

نجات روسیه با اقتصاد موازی

گل‌درشت‌گویی ماورایی سریال ده‌نمکی

اصفهان؛ میخی بر تابوت اسرائیل

نرخ مصوب انواع میوه اعلام شد؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشید!

قیمت این خودرو 30 میلیون تومان ارزان شد

جوی آرام و پایدار در لرستان

اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد

بازدید استاندار لرستان از پروژه راه‌آهن خرم‌آباد

«طوفان اقصی» کار این ژنرال اسرائیلی را ساخت

هشدار درباره آینده اقتصاد ایران

مهاجرت با ویزای جعلی

فیلمی که آمریکا را به وحشت انداخت!

«اقتصاد» میدان شلغم‌فروشان شده است!

شاهکار ایرانی در سریلانکا

شیائومی نیامده رکورد زد!

بی‌رمقی اونس جهانی برای سومین روز متوالی

فیلمی از سورپرایز جالب مردم در کنسرت توسط گرشا رضایی

مطالبه‌گری؛ مهمترین برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سیزدهم

مقایسه نرخ رشد اقتصادی ایران در میان اقتصادهای بزرگ دنیا

اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان؛ مبنا کدام قانون باید باشد؟

لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان

کیش برترین منطقه آزاد در حوزه‌ی اقتصادی شد

غبارروبی گلزار شهدا خرم‌آباد با حضور استاندار جدید لرستان

رونمایی از نخستین موتور بنزینی شش سیلندر ایرانی

سایه‌روشن سهام سرخابی‌ها

قیمت تخم‌مرغ در سراشیبی افتاد؟

انتقاد از مصوبه مجلس در مورد مالیات طلا؛ دیگر مردم سمت خرید طلا هم نمی‌آیند

دمای روزانه در لرستان روند افزایشی دارد

مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان

حضور بیش از 60 پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان

اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است

دستگاه تلقیح مصنوعی ملکه ثبت اختراع شد

دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با جامعه معظم ایثارگری

کیش در صدر مناطق آزاد نشست/ تقدیر ویژه‌ی معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر اقتصاد از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان رتبه‌ی برتر روابط عمومی و تصویرسازی

افزایش 93 درصدی سطح زیر کشت کلزا در سلسله

دلایل کاهش تمایل شرکت‌ها برای ورود به بورس

نخستین برات الکترونیکی صادر شد