ندای لرستان

آخرين مطالب

مدیرعامل بیمه دی در جمع خبرنگاران خبر داد؛ از فروش رکوردشکن تا خدمات هوشمند/جهش بزرگ بیمه دی در سال 1404 سیاسی

مدیرعامل بیمه دی در جمع خبرنگاران خبر داد؛ از فروش رکوردشکن تا خدمات هوشمند/جهش بزرگ بیمه دی در سال 1404
  بزرگنمايي:

ندای لرستان - مدیرعامل بیمه دی در حاشیه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی «بورس، بانک و بیمه» و در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به روند رو به رشد دیجیتال‌سازی در صنعت بیمه، از ارتقای اپلیکیشن «دی‌دار» به یک سوپر اپلیکیشن با خدمات جامع بیمه‌ای، درمانی و مالی خبر داد. وی همچنین از رشد فروش، توسعه زیرساخت‌ها، ارائه خدمات نوین پس از فروش و اجرای طرح‌های اشتغال‌زا به عنوان محورهای راهبردی این شرکت در سال جدید نام برد.
به گزارش روابط عمومی بیمه دی؛ مدیرعامل این شرکت با بیان اینکه تحول دیجیتال نه یک انتخاب، بلکه ضرورتی اجتناب‌ناپذیر برای صنعت بیمه است، افزود: ما در بیمه دی یکی از محورهای اصلی فعالیت‌مان را تحول دیجیتال قرار داده‌ایم. امروز بسیاری از فرآیندهای بیمه‌گری، ارزیابی ریسک، خسارت و پرداخت، در بستر اپلیکیشن “دی‌دار” به صورت هوشمند انجام می‌شود.
وی با اشاره به قابلیت‌های جدید این سوپر اپلیکیشن، گفت: ارزیابی خسارت خودرو، خدمات دارویی، آزمایشگاهی و داروخانه‌ای همگی به صورت دیجیتال و بدون مراجعه حضوری انجام می‌شود. همچنین، اپلیکیشن دی‌دار خدمات بانکی و سایر خدمات مورد نیاز کاربران را نیز پوشش می‌دهد.
استقبال چشمگیر از اپلیکیشن “دی‌دار”
مدیرعامل بیمه دی اظهار کرد: تعداد کاربران فعال اپلیکیشن دی‌دار از مرز 720 هزار نفر عبور کرده است که این میزان نشان از استقبال گسترده و موفقیت‌آمیز بودن سیاست دیجیتال‌سازی بیمه دی دارد. همچنین در راستای تقویت شعبه دیجیتال، طی یک ماه گذشته بیش از 130 هزار بیمه‌نامه از طریق این شعبه صادر شده است.
وی همچنین از اجرای جشنواره “عید تا عید” با همکاری رسانه ملی خبر داد و افزود: این جشنواره از عید قربان تا عید غدیر برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان با نصب اپلیکیشن دی‌دار و خرید بیمه‌نامه می‌توانند در قرعه‌کشی جوایز نفیس شرکت کنند.
افزایش فروش و تمرکز بر پرتفوی باکیفیت
مدیرعامل بیمه دی با اشاره به عملکرد دوماهه ابتدایی سال 1403 گفت: «در این مدت بیش از 34 همت فروش داشته‌ایم که از کل درآمد سال گذشته که 33 همت بود افزون‌تر است. این در حالی است که تمرکز ما نه صرفاً بر افزایش عددی پرتفوی، بلکه بر جذب پرتفوی باکیفیت و سودآور بر اساس محاسبات دقیق و اصول فنی است.
توسعه اشتغال و خدمات پس از فروش در اولویت
وی یکی دیگر از محورهای برنامه‌ریزی بیمه دی را توسعه اشتغال از طریق بازاریابی دانست و گفت: تمام افراد می‌توانند در چارچوب آیین‌نامه‌های نمایندگان جنرال و بیمه‌های زندگی در برنامه‌های بازاریابی ما مشارکت کنند.
مدیرعامل بیمه دی با تاکید بر اهمیت خدمات پس از فروش، از اجرای طرح «دی‌آسا» خبر داد که طی آن 20 خدمت رایگان به دارندگان بیمه بدنه خودرو ارائه می‌شود. وی افزود: این طرح در سراسر کشور با استقبال بالایی مواجه شده و یکی از گام‌های جدی در راستای افزایش وفاداری مشتریان و بهبود تجربه خدمات پس از فروش است.
مدیرعامل بیمه دی در پایان تصریح کرد: شرکت بیمه دی در سال جاری با تمرکز بر سه محور اصلی شامل تحول دیجیتال، ارتقای توانگری مالی و افزایش بازده سرمایه‌گذاری، گام‌های مهمی در توسعه زیرساخت‌ها، افزایش رضایت مشتریان و حرکت به سمت خدمات فناورمحور برداشته است. این اقدامات، علاوه بر تثبیت جایگاه بیمه دی در حوزه درمان، نویدبخش تحول جدی در مدل خرده‌فروشی و عرضه محصولات نوین بیمه‌ای در آینده‌ای نزدیک است.

لینک کوتاه:
https://www.nedayelorestan.ir/Fa/News/1032072/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سرمقاله کیهان/ کربلا و غدیر در ولایت فقیه به هم رسیدند!

اندیشکده آمریکایی: ایران هرگز غنی‌سازی را تعطیل نمی‌کند

اقدام سیاسی در وین، اقدام فنی در تهران

سرمقاله همشهری/ بپذیریم این تذکرات متفاوت بود

افزایش دوباره قیمت طلا در بازارهای جهانی

پایداری هوای گرم و افزایش دمای بیشینه در هرمزگان تا اواسط هفته آینده

مصرف این ماده معدنی استرس و اضطراب را کاهش می دهد

اعلام فهرست الهلال برای جام جهانی باشگاه‌ها

خیابانی: در فوتبال ایران به جای با استعدادها، پولدارها جذب می‌شوند!

خارجی‌های محبوب کارتال می‌آیند

آرمان اکوان: کار با تارتار شما را تبدیل به ستاره می‌کند

تایمز‌ اسرائیل: گروسی ادعای اطلاعاتی ایران را تأیید کرد

اتابک: مشوق‌های صادراتی تصویب شد

منشا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سردردهای عصبی چیست؟

خیابانی: قلعه‌نویی تقصیری ندارد، فوتبال پایه ضعیف است!

افزایش تنش میان گیوکرش و اسپورتینگ

توماس توخل: کاش رودری بازیکن تیم ملی انگلیس بود

80 درصد قنوات لرستان نیاز به مرمت دارند

بیانیه مبتذل و کارنامه سیاه اصلاحات در دفاع از حقوق زنان

سرمقاله اعتماد/ حمایت از محرومان و مستضعفان در اندیشه و عمل بنیان‌گذار (5)

ایران دارای بیشترین کارت قرمز دریافتی در انتخابی جام جهانی

ستاره آرسنال مهماندار هواپیما شد!

سرمقاله هم میهن/ مجلس یا 290 نماینده؟

افتتاح سد کنجانچم ایلام با دستور رئیس جمهور

وضعیت قرمز در بازار برنج؛ منتظر برنج 300 هزار تومانی باشیم؟

توافق نهایی با رامین؛ رونمایی از قرارداد رضاییان

جنگ گالاتاسرای و فنرباغچه بر سر مدافع پی‌اس‌جی

سرمقاله سازندگی/ فکری بکر و طرحی نو لازم است

نفت به مسیر افزایش قیمت بازگشت

خواص درمانی زیتون چیست؟

اظهارات کاپیتان تیم ملی والیبال پس از شکست برابر برزیل

اعتبار اینزاگی در عربستان زیر سوال رفت

ترکیب تیم ملی والیبال برای جدال با آمریکا مشخص شد

پیام مشکوک رافائل لیائو برای ریندرز: به‌ زودی می‌بینمت!

سفر معاون رئیس‌جمهور به بروجرد

سرمقاله خراسان/ پیـام اسـاسی غدیـر

سرمقاله دنیای اقتصاد/ بازنگری در برنامه هدفمندسازی

افتتاح بزرگ‌ترین ساختمان اقتصادی ایران در بغداد

ناوگان پیر، جان می‌گیرد؟

کانر گالاگر: توخل تاکتیکی‌تر از گرت ساوتگیت است!

پیاتزا: از بازی امروز درس می‌گیریم

علائم سینوزیت چیست؟

امتیازآورترین بازیکن ایران دو رقمی هم نشد

هوش مصنوعی در جام جهانی باشگاه‌ها آفساید می‌گیرد!

برزیل ٣- ایران صفر: هیچ حرفی برای گفتن نداشتیم

استقلال پدیده لیگ برتر را خرید

غندی‌پور: تلاش می‌کنم سال آینده به توپ طلا برسم

مصاحبه شنیدنی و جذاب با برادران حسین زاده

میزبان جام جهانی در بحران: اخراج پوچتینو بررسی می‌شود!

اسکوچیچ: خوشحالم اولین مربی برنده توپ طل هستم